„Pakilę į televizijos bokštą ir pasigrožėję sostinės panorama nusprendėme čia pabūti ilgiau ir pavakarieniauti. Užsisakėme valgių, sidro, giros. Pretenzijų nei dėl patiekalų, nei dėl aptarnavimo mes neturėjome. Už vakarienę sumokėjome per 70 eurų“, – apsilankymą restorane prisiminė Arvydas J.
Klientas pasijuto apgautas
Nemaloniai šis vyras nustebo jau kitą dieną.
„Išsitraukęs iš piniginės restorano padavėjos duotą kasos kvitą atkreipiau dėmesį į tai, kad sumokėjome ir taros užstato mokestį.
Tiek gira, tiek sidras mums buvo patiekti bokaluose ir jokios taros mes neregėjome.
Už vakarienę sumokėjome gana solidžią pinigų sumą, tai kodėl dar reikia kapeikinėtis prirašant tą taros užstato mokestį.
Nors taros mokestis mūsų sąskaitą padidino tik 60 euro centų, jaučiuosi apgautas.
Pagaliau kyla klausimas, kur keliauja šie pinigai“, – portalui lrytas.lt sakė mokestį už nesuteiktą paslaugą susimokėti turėjęs klientas.
Valgiaraštyje nurodoma visa kaina
Restorano „Paukščių takas“ vadybininkė Marija Čirkova sakė jokios problemos čia nemato.
„Valgiaraštyje, kurį patiekiame klientui, nurodyta visa gėrimo kaina, tačiau kasos kvite ji išskaidoma.
Pavyzdžiui, taurė sidro pas mus kainuoja 3 eurus. Sidrą, kaip ir girą, patiekiame taurėse, į kurias išpilame iš butelių arba skardinių. Patiekti gėrimus kartu su tara klientams būtų nekultūringa.
Kadangi mes nesame taros užstato priėmėjai, tas mokestis įskaičiuotas į klientui patiekto gėrimo sąskaitą.
Čia jokios apgaulės nėra, tokios taisyklės ir mes jų privalome laikytis. O taros klientams mes neprivalome grąžinti. Tačiau jei kokiam klientui kyla neaiškumų, viską jam paaiškiname ir atiduodame tuščią tarą“, – sakė M.Čirkova.
Tikrintojai pažeidimų nerado
Pasak restorano vadybininkės, išsinešti tuščią tarą pageidavo tik keli restorano lankytojai.
„Dėl tokios pat problemos mes jau buvome sulaukę skundų.
Vieną tokį skundą nagrinėjo ir mus prižiūrinti institucija, tačiau išnagrinėjusi skundą jokių pažeidimų nenustatė“, – patikino M.Čirkova.