Šis greitojo maisto tinklas visoje Šiaurės Amerikoje pardavė per
32 mln. maisto rinkinių su plastikinėmis „Step-It“ apyrankėmis.
Vartojimo prekių saugos komisija (Consumer Product Safety
Commission, CPSC) paragino klientus „kuo greičiau pašalinti nuo
vaikų atšauktas apyrankes“.
„McDonald's“ paskelbė viešą atsiprašymą.
Apyrankės buvo reklamuojamos kaip priemonės, skatinančios ir
matuojančios aktyvų gyvenimo būdą. Viena skaičiuoja, kiek žingsnių
jos šeimininkas nueina, kita žybčioja, kai jos nešiotojas vaikšto.
CPSC teigė, kad „McDonald's“ platino apyrankes visose JAV ir
Kanadoje rugpjūčio 9-17 dienomis. Buvo sulaukta daugiau kaip 70
klientų nusiskundimų dėl odos sudirginimo bei kelių skundų dėl
pūslelių atsiradimo.
Grąžinusiems apyrankes į „McDonald's“ bus pasiūlytas žaisliukas
ir jogurto tūbelė arba obuolio griežinėliai pasirinktinai.