Kaip užsidirbti 45 mln. dolerių iš žaidimo? Garsenybės tai žino

2016 m. liepos 21 d. 19:00
Mobilieji žaidimai, kurie sukurti pagal įžymybių įvaizdį, gali kūrėjams ir pačioms garsenybėms atnešti milijonus dolerių. Bet ne visiems tai pavyksta padaryti sėkmingai, rašo „Forbes“.
Daugiau nuotraukų (4)
Televizijos garsenybė Kim Kardashian sėdi stalo savo kabinete ir su pieštuku rankoje peržiūrinėja lapus, kuriuose yra surašiusi idėjas. Apsistoja ties trimis: raudonu bananu, įdegio kremu ir maudymosi kostiumėliu.
„Man reikia pasidaryti asmenukę su „Pablo“ maudymuku. Po to galėsite tai panaudoti“, – sako realybės šou įžymybė. Pasirodo, čia kalbama apie jos vyro Kanye Westo rūbų liniją. Greitai įžymybė į „Instagram“ įdės aptartą nuotrauką, o bendrovė „Whalerock Industries“ iš jos padarys interaktyvų veiduką - emociją, kurią bus galima atsisiųsti už 1,99 dolerio.
Iš to, ko besiima K.Kardashian, galima juoktis, tačiau prieš dešimt metų pasinaudojusi skandalu, kilusiu dėl paviešintos sekso juostos, ji sukūrė visą savo imperiją.
Atneša milijonus
K.Kardashian tapo išmaniųjų telefonų žaidimo „Kim Kardashian: Hollywood“ žvaigžde. Žaidimo principas paprastas: reikia kurti savo įžymybes, pridėti į draugus K.Kardashian ir pasiekti šlovės viršūnę.
Primityvu? Galbūt, tačiau skaičiai įspūdingi. Nuo žaidimo paleidimo momento – nuo 2014 metų birželio jį atsisiuntė 45 mln. vartotojų. Žaidimo pajamos sudarė 160 mln. dolerių, o pati K.Kardashian iš jo užsidirbo 45 mln. dolerių. Beje, ji „Forbes“ daugiausiai uždirbančių įžymybių sąraše užėmė 42 vietą, o 40 proc. jos pajamų sudaro žaidimas.
Tačiau ji nėra vienintelė. Žaidimams persikėlus iš kompiuterių į mobiliuosius, juos sukurti gali praktiškai bet kas, kas turi gerbėjų. Dauguma bando pasiekti tikslinę auditoriją – štai Tomas Hanksas sukūrė programėlę, simuliuojančią spausdinimo mašinėlę.
Šioje rinkoje dirba mažiausiai 30 įžymybių, kurios arba jau turi savo žaidimus, arba ruošiasi tam.
„Aš labai susidomėjau technologijų pasauliu. Aš supratau, kad būtent tai taps mano sekančiu karjeros posūkiu, noriu susikoncentruoti būtent į tai“, – sakė K.Kardashian.
Pirmasis – Michaelas Jacksonas?
Dauguma garsenybių užsidirba ne iš fiksuoto užmokesčio, bet iš pardavimų skaičiaus. Kuo jis didesnis, tuo daugiau užsidirbama. Kartais susitariama dėl minimalaus apmokėjimo.
Šiame versle svarbiausia – populiarumas. K.Kardashian žaidimas tapo tikru hitu. Nuo jos beveik neatsilieka komikė ir laidų vedėja Elen DeGeneres. Savo įvaizdį ji išnaudojo kurdama žaidimą „Heads Up!“, jį atsisiuntė 25,5 mln. žmonių ir atnešė 25,9 mln. dolerių.
Kompiuterinių žaidimų komentuotojas „PewDiePie“ sukūrė žaidimą „Legend of the Brofist“. Jame žaidėjai įsikūnija būtent į tinklaraštininką. Jis tuo tarpu užsidirba po vieną milijoną per mėnesį.
Vienas pirmųjų įžymybių sukurtų žaidimų buvo Michaelo Jacksono žaidimas „Mėnulio eisena su Michaelu Jacksonu“ „Sega“ konsolei. Žaidimas buvo skirtas daugiausiai berniukams, tuo metu konsolėmis žaidė mažai suaugusiųjų ar mergaičių. Tai gerokai sumažino potencialią auditoriją.
Vis arčiau realaus gyvenimo
Dabar praktiškai kiekvienas iš mūsų turi išmanųjį telefoną, o tuo pačiu ir žaidimų platformą bei piniginę. Išmanieji praplėtė video žaidimų auditoriją ir leido įžymybėms užsidirbti milijonus.
„Aš myliu savo didelį kompiuterį, bet net negaliu atsiminti, kada paskutinį kartą juo naudojausi. Visą laiką naršau telefone“, – prisipažįsta 35 metų K.Kardashian.
Rinkos pokyčių lyderiu tapo bendrovė „Glu Mobile“, kuri ir kūrė K.Kardashian bei dainininkės Katy Perry žaidimus. Ji priklauso kinų technologijų gigantei „Tencent“.
Pirmasis bendrovės projektas kaip tik ir buvo K.Kardashian žaidimas.
„Vaikystėje aš dievinau kompiuterinius žaidimus. Atsimenu, paklausiau savo vyro, ar verta tuo užsiimti ir jis pritarė. Taip jis papuolė į muzikinį verslą: pradėjo kurti muziką kompiuteriniams žaidimams“, – dalinosi įžymi moteris.
Ji labai rimtai dirba dėl savo įvaizdžiu, tad šansas tapti virtualiu personažu buvo labai svarbus. Kai sprendžiamos žaidimo idėjos, K.Kardashian visada taria paskutinį žodį. Žaidimui išėjus, pasipylė teigiamų atsiliepimų lavina, per pusmetį buvo surinkta 74,3 mln. eurų.
Kaip beveik visuose žaidimuose, modelis yra paprastas: žaidimas nemokamas, mokami papildomi priedai. Dėl to realybės šou dalyvė į žaidimą pradėjo kelti savo realius įvaizdžius, aprangą, sieti siužetą su savo realiu gyvenimu. Taip žaidimas buvo maksimaliai priartintas prie realybės.
Reklamuoja patys
Nemokami žaidimai atsirado šiek tiek daugiau negu prieš pusantrų metų. Tačiau norėdamos gauti pelno procentą, įžymybės suinteresuotos kuo ilgiau dominti vartotoją. Dėl to sandoriai sudaromi mažiausiai keleriems metams.
Įžymybės reklamuoja žaidimą, tiek per televiziją, tiek socialiniuose tinkluose. Minėtoji E. DeGeneres turi savo laidą ir jos metu nuolat žaidžia „Heads Up!“. O laiką kasdien žiūri 3,6 mln. žmonių. Tai leidžia žaidimą palikti mokamą – jis kainuoja 0,99 dolerio.
Šį modelį bando pritaikyti ir kitos bendrovės. 2013 metais išleistas žaidimas „Covet Fashion“ atneša apie 44 mln. dolerių per metus, o norint išlaikyti populiarumą nuolat reikia pritraukti vis naujas garsenybes. Žaidime jau dalyvavo Emma Roberts, Nina Dobrev, Vanessa Hudgens ir kiti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.