Itin didelio populiarumo sulaukęs žaidimas išmaniesiems
telefonams jau yra oficialiai pristatytas JAV ir kitose rinkose,
tačiau Japonijoje žaisti jo dar nėra galimybės.
Paviešinus tokį žingsnį „McDonald's Japan“ akcijų vertė pakilo
6,7 proc., tačiau „Nintendo“ – sumenko beveik 15 proc. Tiesa,
žaidimus kuriančios bendrovės vertybinių popierių kaina itin
sparčiai augo praėjusią savaitę, o jos rinkos vertė po „Pokemon Go“
sėkmės pakilo beveik dvigubai.
Tiek leidinys „The Wall Street Journal“, tiek ir pramonės žinių
portalas „TechCrunch“ cituoja anonimiškai kalbėjusius šaltinius,
teigiančius, kad žaidimas Japonijos rinkoje pasirodys pasirašius
sandorį su greitojo maisto restoranų tinklu. Vienas iš šaltinių
nurodė, kad šalyje žaidimą žaisti galima bus jau trečiadienį.
Tiesa, kiek vėliau „TechCrunch“ pranešė, kad pasirodymas
rinkose atidėtas į viešumą nutekėjus „McDonald's“ padalinių
tarpusavio komunikacijai.
„Nintendo“ ir „McDonalds“ bendradarbiavimas galėtų paversti
pastarosios restoranus žaidime aktyviomis vietomis, kur žaidėjai
rastų naujų pokemonų, ar galėtų kautis tarpusavyje. Manoma, kad
toks sandoris padidintų vartotojų srautus restoranuose, padėtų
sukurti verslo modelį, kuris būtų taikomas ir kitose rinkose.