Pagal paieškų skaičių „Google“, naujas žaidimas jau aplenkė svarbiausius pastarųjų metų įvykius, tokius kaip „Brexit“, Paryžiaus teroro išpuolį bei Davido Bowie mirtį.
JAV rinkoje (žaidimas iš pradžių atsirado JAV ir Australijoje) žaidžiančių „Pokemon GO“ skaičius jau susilygino su lankančiųjų socialinį tinklą „Twitter“ skaičiumi.
Žaidimo programėlėje amerikiečiai praleidžia po 40 minučių per dieną, taip dažnai jie neatidaro net JAV vienos populiariausių programėlių „WhatsApp“ ir „Snapchat“.
Orientacija į globalią rinką JAV sukūrė netikėtą efektą. Atstumas, kurį reikia nueiti iki norimo tikslo, nurodytas kilometrais. Bet amerikiečiai pratę galvoti myliomis, todėl internete staigiai padidėjo tokių paieškų kaip: „Kiek mylių yra penki kilometrai“.
Nepaisant visų šių faktų, bendrovės „Nintendo“ akcijos, nors ir staigiai išaugo, nepasiekė aukščiausio lygio. Toks lygis buvo pasiektas 2007 metais, kuomet buvo išleista konsolė „Wii“.
Pabrėžiama, kad pagal populiarumą paieškų sistemose, pokemonai jau aplenkė tokias užklausas, kaip „pornografija“ ir „seksas“.
Savaitgalį „Pokemon GO“ galima legaliai parsisiųsti jau ir Lietuvoje.
Pirmaisiais vertinimais, tikrai programėlės „iOS“ telefonams JAV kasdien uždirba 1,6 mln. dolerių. Pats žaidimas yra nemokamas, bet vartotojai leidžia pinigus skirtingoms prekės programėlės viduje.
Beje, „Nintendo“ gauna gi nežymią pelno dalį, 30 proc. gauna platformos („Apple“ ir „Google“), o didžioji dalis tenka pokemonų kūrėjams ir prekės ženklo savininkams.