Tai parodė tyrimų grupės „Retail Economics“ apklausa, kuri atlikta po praėjusį ketvirtadienį surengto referendumo. Paaiškėjo, kad išlaidas stambiems pirkiniams, tokiems kaip televizoriai, baldai ir atostogos, greičiausiai sumažins 37 proc. vartotojų.
„Rezultatai rodo, kad nerimas dėl ekonomikos, asmeninių finansų, pragyvenimo išlaidų augimo gali sumažinti vartotojų pasitikėjimą ir skatinti riboti išlaidas“, – aiškino „Retail Economics“ vadovas Richardas Limas.
Tyrimas taip pat parodė, kad 3 iš 5 britų mano, jog vadinamasis „Brexit“ – pasitraukimas iš ES – padarys neigiamą poveikį jų asmeniniams finansams.
„Dar 58 procentai pareiškė, kad dabar ribos išlaidas nebūtiniausioms prekėms. Tai – elektros prietaisai ir smulkaus remonto prekės“, – aiškino R.Limas.
Iki šiol britų ekonomikos atsigavimą labiausiai skatino vartotojų sektorius, todėl nežinia, kas būtų, jeigu vartotojai nuspręstų susiveržti diržus. (BNS, LR)