Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininko Kęstučio Gečo teigimu, pernai šios rinkos augimas buvo vienas didžiausių po 2009-ųjų krizės.
Bendra asociacijos bendrovių apyvarta per metus padidėjo 15 proc. iki 13,15 mln. eurų, o tiesioginės pajamos, kurios atspindi įplaukas, atėmus išlaidas trečiosioms šalims, – 15 proc. iki 6,18 mln. eurų.
„Viešųjų ryšių partneriai“, dirbantys su prekė ženklu „VRP Hill+Knowlton Strategies“, pernai apyvartą padidino 81 proc. iki 4,109 mln. eurų, o tiesiogines pajamas – 45 proc. iki 1,946 mln. eurų.
„Publicum“ pernai pasiekė 1,98 mln. eurų apyvartą (23 proc. daugiau nei 2014 metais), jos pajamos, atmetus išlaidas trečiosioms šalims, per metus padidėjo 11 proc. iki 1,085 mln. eurų.
Toliau pagal tiesiogines pajamas pernai rikiuojasi „VIP Viešosios informacijos partneriai“ – 821,9 tūkst. eurų (17 proc. daugiau), jos apyvarta ūgtelėjo 8 proc. iki 2,028 mln. eurų, rodo RSVA ir įmonių patekti duomenys.
Po jos su 669,7 tūkst. eurų (7 proc. mažiau) tiesioginėmis pajamomis ir 894,9 tūkst. eurų (7 proc. mažiau) apyvarta buvo „Integrity PR“.
Toliau rikiavosi „Gravitas partners“, pernai gavusi 428,3 tūkst. eurų tiesioginių pajamų (21 proc. daugiau) ir 1,37 mln. eurų bendrų pajamų (23 proc. mažiau), ir „Idea Prima“ – atitinkamai 391,3 tūkst. eurų (20 proc. mažiau) ir 1,254 mln. eurų (25 proc. mažiau).