Nors kompanija „Mars“, gaminanti visame pasaulyje garsius saldainius, tikrai negali pasigirti sveikuoliškumu, ji sunerimusi, kad jos saldainiai pakliūna į daugiausiai cukraus turinčius desertus.
Pasibaisėjo saldumu
Daugelio pamėgtame „McDonald's“ deserte „McFlurry“ vien „M&M“ saldainiai sudaro septynis su puse šaukštelio cukraus.
Kompanija „Mars“ suprato, kad viena porcija įvairių desertų, kuriuose naudojami jos saldainiai, savo cukraus kiekiu viršija dienos normą, rekomenduojamą JAV sveikatos organizacijų.
Ši statistika prieštarauja naujai „Mars“ socialiai atsakingai komunikacijai, kurioje pabrėžiama, kad saldumynai skaniausi tada, kai vartojami po truputį.
Kompanija viešai pažadėjo mažinti cukraus kiekį savo produktuose ir bendradarbiauti su įvairiomis sveikatos organizacijomis.
„Mars“ atstovas teigė, kad konkrečių detalių su „McDonald's“ dar neaptarė, bet oficialiame kompanijos pranešime teigiama, kad „šiuo metu kompanija tariasi su savo partneriais ir klientais, kad jie prisidėtų prie mūsų misijos.“
Galbūt „M&M's“ iš „McDonald's“ desertų visiškai nedings, tačiau tuomet turės būti pakeisti jų receptai. Bet kuriuo atveju, saldumo tikrai bus mažiau.
Vertina įvairiai
Panašios saldumynų kompanijos garsėja tuo, kad kuria vis didesnio dydžio saldumynus ir vengia bet kokio žingsnio, kuris galėtų sumažinti jų pelną, tačiau nesirūpina, kad žmonės vartotų kuo mažiau cukraus.
Per metus „Mars“ iš saldainių pardavimo uždirba apie 25 milijardus dolerių. Kai kurie teigia, kad „Mars“, ribodama savo saldainių naudojimą įvairiuose desertuose, gali tiesiog bandyti sukurti šydą, apsaugantį nuo pastaruoju metu vis dažnėjančių kaltinimų panašioms kompanijoms dėl sveikatai kenkiančių jų produktų.
Atsiranda ir tikinčių, kad „Mars“ tikrai pradėjo rūpintis savo pirkėjų sveikata. Jie primena, kad 2008 m. „Mars“ buvo pirmoji firma, pradėjusi matomoje savo batonėlių vietoje rašyti jų kalorijų skaičių bei cukraus kiekį, o 2013 m. „Mars“ sumažino savo didelių batonėlių dydį.
Įvairioms organizacijoms vis labiau besirūpinant cukraus kiekiu įvairiuose produktuose, saldumynus gaminančios kompanijos vis dažniau prabyla apie tai, kad pradės naudoti mažiau cukraus arba skatinti pirkėjus saldumynus vartoti atsakingai.
Parengė Gintarė Valentinaitienė