Tai biudžetui atneš
mažiausiai 2 mln. eurų nuostolį, mat aukcione šiuo metu už 1,3
mln. eurų parduodamas laivas yra įkeistas už bendrą 3,5 mln. eurų
valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ bei Smiltynės
perkėlos paskolą, rašo „Verslo žinios“.
„Dėl „Ventos“ varžytinėse interesantų buvo, bet kol kas
jokių statymų nėra. Požymiai tokie, kad kainą gali tekti dar
mažinti“, – sakė LJL bankroto administratorius Dalius Volskis.
„Venta“ įkeista pagrindine LJL akcininke pernai spalį
tapusiai bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“, kuri sunkumų
turinčiai įmonei dar pernai gegužę paskolino 3 mln. eurų, ir
Smiltynės perkėlai, LJL suteikusiai trumpalaikę 0,5 mln. eurų
paskolą.
BNS jau rašė, kad gegužės pradžioje už 4,42 mln. eurų buvo
parduoti du LJL laivai – „Voruta“ ir „Romuva“, o kovo
pabaigoje – už 1,75 mln. eurų – „Deltuva“. Visi minėti laivai
buvo įkeisti didžiausiam LJL kreditoriui SEB bankui. Šiuo metu taip
pat dar ieškoma pirkėjo penktajam LJL laivui „Raguva“, kuris
taip pat yra įkeistas SEB bankui.
Klaipėdos apygardos teismas gegužės pabaigoje pripažino LJL
bankrutavusia ir leido pradėti įmonės likvidavimo procesą.
Teismui pernai gruodį iškėlus bankroto bylą LJL, skelbta, kad
įmonės įsiskolinimai spalio pabaigoje viršijo 22,5 mln. eurų, iš
kurių 12,814 mln. eurų – SEB banko paskolos likutis, o skola
darbuotojams – 1,54 mln. eurų.