„Rinkoje esame jau 6 metus, tad turime nemenką įdirbį, inovatyvią komandą, gerai išvystytą internetinę platformą ir savo lojalių klientų ratą. Tai įpareigoja nuolat stebėti elektroninės prekybos pokyčius ir pasaulines tendencijas, kad galėtume laiku reaguoti net į menkiausius šio verslo svyravimus. Jau seniai peraugome grupinių pirkimų portalų rėmus – tapome vieni didžiausių paslaugų ir prekių pardavimo portalų Lietuvoje, o žiemą sulauktos investicijos leido toliau plėstis ir įgyvendinti keletą pokyčių: diversifikuoti portalų veiklą, peržiūrėti ir perskirstyti logistikos punktus regionuose pagal jų užimtumą bei išplėsti pirkėjų lojalumo programą“, – sako bendrovės „Beta Media“ įkūrėja Alvydė Palaimaitė.
Kaip rodo 2016 m. balandį TNS LT atliktas tyrimas, Lietuvos interneto auditorija tampa vyresnė, o iki 2017 metų reguliarių interneto vartotojų daugumą šalyje, prognozuojama, sudarys 30–49 metų amžiaus gyventojai. Šiuo metu vidutinio amžiaus gyventojai sudaro 41 proc. reguliarių interneto vartotojų šalyje, 15–29 metų asmenys – 42 proc., o vyresni žmonės – 17 proc.
„Šie skaičiai patvirtina ir mūsų pačių statistiką bei rodo kiekybinį ir kokybinį vartotojų pokytį: daugėjant interneto vartotojų mobiliuosiuose įrenginiuose ir kintant jų demografiniams rodikliams, natūraliai kinta ir jų poreikiai bei naršymo prioritetai – į tai privalėjome atsižvelgti.
Pastebėjome, kad mūsų elektroninio apsipirkimo platformose jaunesni žmonės labiau linkę internetu įsigyti prekių, o 30–49 metų amžiaus interneto vartotojai pirmenybę teikia paslaugoms. Šios kategorijos pasiūlymų paklausą įrodo ir skaičiai: 2016 m., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2015 m., viešbučių paslaugų paketų pardavimai išaugo 60 proc., grožio ir sveikatos pasiūlymų – 20 proc., laisvalaikio paslaugų – 19 proc., o kelionių į Europos kurortus nuperkama 10 proc. daugiau, – sako „Beta Media“ generalinis direktorius Raimundas Adomaitis. – Pastebėjome, kad kasmet pirkėjo krepšelio vertė didėja – tam įtakos gali turėti vartotojų internetinis raštingumas ir didėjantis pasitikėjimas e. komercija. Žinodami vartotojų santykio prognozes ir matydami savo pardavimų pokyčius, nusprendėme stiprinti siūlomų paslaugų sektorių, gerindami paslaugų pasiūlos įvairovę ir jų kokybę. Mūsų prioritetas – Lietuvos paslaugų teikėjai, nes taip galėsime užtikrinti paslaugų kokybę bei jų suteikimo operatyvumą.“
Pasak jo, kadangi vidutinio amžiaus gyventojai, kitaip nei jaunesni vartotojai, mažiau pasitiki kitų vartotojų atsiliepimais, o didesnę reikšmę teikia oficialioms prekių ar paslaugų tiekėjų svetainėms ir asmeninei patirčiai, „Beta Media“ stiprina savo klientų aptarnavimo centrus. Be to, įmonė pradėjo bendradarbiauti su kurjerių tarnyba „Venipak“, turinčia daugiau nei 40 atsiėmimo punktų visoje Lietuvoje, tad prekių atsiėmimas vartotojams taps dar paprastesniu.