Naujojoje „Nordikos“ dalyje įsikūrė 17-ai prekės ženklų priklausančios parduotuvės ir paslaugų centrai, tarp kurių – „Senukai“, „Sports Direct“, „Čili“, „Top Shop“, JYSK, pirmoji tarptautinio prekių namams tinklo „The Pier“ parduotuvė Lietuvoje ir pirmoji tarptautinio gyvūnų priežiūros tinklo „Pet City“ parduotuvė šalyje. Didžiausią erdvę naujai atidaromoje prekybos slėnio dalyje užima „Senukai“ – parduotuvės plotas siekia 17 000 kv. m.
Pasak „Nordikos“ generalinio direktoriaus Nerijaus Juodelio, antrosios prekybos slėnio dalies prekės ženklai dar labiau sustiprino „Nordikos“ pasiūlą šeimai ir namams.
„Derindami prekes ir paslaugas sportui, laisvalaikiui, vaikams, interjerui, statyboms, galime suteikti beveik viską, ko gali prireikti vilniečiams ir miesto svečiams“, – teigia N. Juodelis.
Anot jo, kuriant šio prekybos slėnio koncepciją, siekta įpratinti Vilniaus gyventojus apsipirkti toliau nuo miegamųjų rajonų ir transporto spūsčių esančioje pietinėje miesto dalyje.
„Smagu stebėti pasikeitusią ir itin komfortišką prekybos erdvę Vilniaus mieste. Tikimės, kad tokie projektai, užtikrinantys darnią miesto plėtrą ir suteikiantys jam ilgalaikę naudą, bus vystomi ir kitose sostinės dalyse“, – sakė projektą įgyvendinusios AB „YIT Kausta“ generalinis direktorius Kęstutis Vanagas.
Prekybos slėnis „Nordika“ duris atvėrė rugsėjį. Tarp pirmojo etapo jo nuomininkų – „Rimi Hypermarket“, „Elektromarkt“, „McDonald‘s“, viena didžiausių Baltijos šalyse „Baby City/Toy City“ parduotuvė ir kiti į šeimą ir namus orientuoti prekės ženklai.