Šis žingsnis seka po to, kai 2015 m. birželį korporacija „Neste Oil“ pakeitė pavadinimą į „Neste“, nes žodis „oil“, reiškiantis išgaunamą žaliavinę naftą, nebeatspindi kompanijos, kurios veikloje vis svarbesnę dalį užima degalų gamyba iš atsinaujinančių šaltinių.
„Degalinių tinklo pavadinimo keitimas atspindi ypatingą jo svarbą kompanijos klientų patirčiai. Veikdami vienu vardu, dar labiau pabrėšime, kad esame viena kompanija, toliau kursime ir stiprinsime vieningą prekių ženklą“, – sako Antti Tiitola, „Neste“ vykdomasis viceprezidentas.
Pasak jo, „Neste“ degalinių tinklas šiuo metu intensyviai plečiasi, ypač – kalbant apie paslaugas: „Siūlome aukštos kokybės degalus, pagamintus Suomijoje, ir išsamiai nagrinėjame, ko dar tikisi mūsų klientai. Kartu su partneriais, atsižvelgdami į vartotojų poreikius, siekiame jiems pasiūlyti geriausią patirtį.“
Degalinių tinklas pavadinimo keitimo procesą pradeda balandį ir užbaigs spalio mėnesį. 2015 m. pabaigoje „Neste“ degalinių tinklą sudarė 790 degalinių Suomijoje ir 258 degalinės Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Rusijoje.