„Rokiškio pieno“ atstovas: prekės lietuviškumas – svarbi žinutė

2016 m. balandžio 5 d. 17:03
Kristina Rancaitė
Praėjusį mėnesį bendrovė „Rokiškio pienas“ „Populiariausios prekės 2015“ apdovanojimuose laimėjo „Lietuviškiausio tiekėjo“ titulą. Apie garbingą titulą, inovacijų poreikį bei sunkumus pieno rinkoje kalbamės su „Rokiškio pieno“ rinkodaros direktoriumi Liutauru Našliūnu.
Daugiau nuotraukų (4)
– Kaip vertinate „Lietuviškiausio tiekėjo“ titulą? Kaip manote, kodėl jį gavote?
– Jaučiamės išskirtinai įvertinti, įvardinti tokiu tiekėju. Tinklai įvertino, vadinasi pastebi ir vartotojai. Investuojame į pačias pakuotes, dalis jų skelbia, kad produktai pagaminti iš lietuviško pieno, žaliavų. Mūsų prekių šeima „Naminis“ labai artima naminiam lietuviškam produktui. Lietuviškumas – svarbi žinutė ir mes vienareikšmiškai sieksime į tai atkreipti vartotojų dėmesį.
– Kaip išnaudosite gautą titulą?
– Tam naudosime reklamą, tiek spaudoje, tiek radijuje. Tarsimės su prekybos tinklais dėl karulių. Gavome ir „Populiariausių prekių 2015“ nominacijų, bus irgi standartiškai karuliai. Vartotojai mus jau pripažįsta ir žino, bet nepakenks, jeigu papildomai tai paskelbsime.
– Kaip vertinate „Populiariausios prekės“ nominacijas?
– Nuo pat pirmo konkurso mūsų prekės laimi. Mūsų kefyras, sūriai jau septintus metus patys populiariausi ir mes tuo džiaugiamės.
– Ar savo gamyboje taikote naujų, inovatyvių sprendimų?
– Didžiąją dalį pardavimų sudaro klasikiniai produktai „banginiai“. Bet kiekviena įmonė, norinti išlikti, privalo pasiūlyti naujienų. Mes jų turime nemažai. Pats naujausias produktas, kuris startavo balandį yra pelėsinis sūris „Rokiškio Baltic Blue“. Mums didelė garbė pristatyti šitą prekę savo kategorijoje, tai – aukščiausios klasės pelėsinis sūris.
– Ar lietuviai perka netradicinius produktus?
– Paklausa yra, ypač dideliuose miestuose. Vartotojai domisi inovatyviais produktais. Norint būti matomiems siūlyti naujus produktus yra būtina.
– Kalbėjote apie produktus „banginius“, kokie jie?
– Mums produktai „banginiai“ tai „Naminių“ prekių šeima. Tai kokybiškas, masinis produktas, kuris sudaro didžiąją dalį įmonės gaminių. Matome, kad vartotojas kokybiškai, lietuviškai prekei teikia prioritetą.
– Kokia situacija pieno rinkoje?
– Situacija pieno pramonėje nėra lengva, egzistuoja perprodukcija, kainos kritusios. Mums, į eksportą orientuotai šaliai, tikrai sudėtinga. Ir pienininkai, ir įmonės gyvena sunkiai. Konkurencija didelė, eksportuoti sunku, todėl visi stengiasi nedidelėje lietuviškoje rinkoje išnaudoti visas galimybes.
– Kaip sekasi eksportas į naujai atsivėrusias rinkas?
Visos įmonės siekia eksporto, tiek į rytų, tiek į vakarų rinkas. Turime tiksla žengti į Kinijos rinką, tačiau ten pieno produktų vartojimas nėra didelis ir jie turi atlernatyvių eksportuotojų su paprestesne logistika. Čia labai didelis darbas.
– Ar ateityje gali mažėti pieno produktų kainos?
Kainų prognozuoti negaliu, bet tai yra laisva rinka, kuriai įtaką daro paklausos ir pasiūlos dėsniai. Lietuviška rinka nėra didelė, tad suprantame, kad reikia eksportuoti, panaudoti švarią Lietuvos gamtą. Esame šalis su didele dalimi miškų, ežerų, mažesniu urbanizacijos lygiu, tad turime švaresnį pieną.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.