Bendrovės „FL Technics“ Kauno padalinyje atnaujintas jau penktasis SPA lėktuvas „Airbus 320“. Dar 7 laukia eilėje, o šiam tikslui bendrovė išleis 6 mln. eurų.
Pasak SPA Marketingo departamento direktoriaus Simono Bartkaus, didžiausia naujiena – „Recaro“ sėdynės, kurios neturi lygių tiek aviacijos, tiek automobilių pramonėje. Šios sėdynės itin plonos ir net 40 procentų lengvesnės už įprastas.
Sėdynių atlošai atlenkti 15 procentų, dar daugiau jos atlošti keleivis neturės galimybių. S.Bartkus tikina, kad tokiu keliu eina dauguma aviacijos bendrovių. Trumpų skrydžių metu tokia sėdynių funkcija nėra būtina, nes dėl pernelyg smarkiai atloštos sėdynės tarp keleivių kyla konfliktų. Šių sėdynių mechanizmas itin paprastas, todėl jas paprasta pakeisti.
Verslo klasės orlaiviuose nebus, tačiau penkiose sėdynių eilėse numatyta daugiau vietos keleivių kojoms. Tokia galimybe galės naudotis pirmosiose trijose ir prie avarinių išėjimų sėdintys keleivių. Prie avarinių išėjimų neleidžiama sėdėti vaikams.
Norintiems įsitaisyti šiose eilėse keleiviams paslauga kainuos apie 10 eurų.
Išties įspūdingai atrodo naujasis orlaivių salono LED apšvietimas. „FL Technics“ specialistai sumontavo įrangą, kuris skleis dienos šviesai artimą šviesą, o kiekvienos skrydžio fazės metu sklis skirtingos spalvos šviesa.
Ši apšvietimo sistema trečdaliu lengvesnė negu įprasta ir tiek pat sutaupo elektros energijos.
SPA suteiks galimybę šiemet į skrydžius registruotis internetu, o skrydžio metu telefoną, planšetę ar nešiojamą kompiuterį prisijungti prie tinklo be jokių papildomų aplikacijų.
Lietuvos rinkai SPA šiemet skirs tris orlaivius iš 21. Kiti bus bazuojami Lenkijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Italijoje. Šiemet SPA lėktuvų parką papildys pirmieji keturi „Airbus 321“, talpinantys net 220 keleivių.