„H&M“ internetinėje parduotuvėje siūlomos tos pačios kolekcijos, kaip ir fizinėse parduotuvėse, taip pat „H&M Home“ prekės namams bei „H&M Beauty“ grožio priemonės.
Pirmą kartą pirkėjai Lietuvoje turės galimybę įsigyti ir „Men Trend“ kolekcijų, siūlančių aukščiausio lygio madą vyrams, gaminių. Internetinėje parduotuvėje taip pat bus galima rasti ir gaminių, skirtų išskirtinai internetinei prekybai.
„Džiaugiamės galėdami pradėti elektroninę prekybą Baltijos šalyse,“ – teigia Marika Pyykkö, „H&M“ vadovė Suomijoje ir Baltijos šalyse.
„Pirmą kartą viską, ką myli „H&M“ klientai – nuo kasdienai būtiniausių iki naujausių mados tendencijų gaminių – bus galima įsigyti mygtuko paspaudimu. Mūsų klientai nuo šiol galės rasti geriausias mūsų kolekcijas savo kompiuteriuose, išmaniuosiuose telefonuose bei planšetiniuose kompiuteriuose 24 valandas per parą visose Baltijos šalyse.“