Rusiškų prekių pernai sumažėjo iki 15 proc.

2016 m. kovo 25 d. 05:43

Rusiškų prekių segmentas prekybos

Daugiau nuotraukų (2)
„Pagrindinė išvada, kodėl taip įvyko, matyt, ir būtų sumažėjęs pirkėjų dėmesys rusiškoms prekėms dėl geopolitinės situacijos“, – sakė jis ir pridūrė, kad rusiškos kilmės prekių šalies prekybos įmonėse apskritai nėra labai daug, o mažėjant jų paklausai, prekybininkai atitinkamai koreguoja asortimentą ir kai kurie jų šios kilmės prekių pasiūlą dar mažina.
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto katedros vedėja Justina Gineikienė dienraščiui teigia, kad rusiškoms prekėms lietuviai puoselėja prieštaringus jausmus – lietuviai neigiamai vertina šias prekes, nes jos kelia asociacijų su priešiška užsienio šalimi, kita vertus, prekės vis dar kursto nostalgiją.
„Apie penktadaliui Lietuvos gyventojų šie prieštaringi jausmai yra vienodai stiprūs. Priešiški politiniai ir ekonominiai įvykiai iš užsienio valstybės pusės didina tikimybę, kad tos valstybės prekės bus boikotuojamos. Tokie efektai matyti daugelyje pasaulio šalių, jie veikia ir Lietuvoje. Kyla klausimas, kiek stiprus bus priešiškas jausmas prekės atžvilgiu, palyginti su teigiamu jausmu tai pačiai prekei“, – tvirtino J.Gineikienė.
Ji taip pat pažymi, kad neigiami įvykiai turi daug didesnę įtaką vartotojų elgsenai nei teigiami – augant priešiškumui tarp šalių tikėtina, jog prekės bus boikotuojamos.
prekėsRusijaLaurynas Vilimas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.