„Derybos tikrai vyko, ir jos buvo labai intensyvios, tačiau
susitarti dėl abiem pusėms priimtinų sąlygų nepavyko. Nežinau,
ar šioje istorijoje jau tikrai galima dėti tašką, bet akcininkai
deklaravo aiškią poziciją, kad MSC grupė „Smeltės“ parduoti
nesiruošia“, – dienraščiui sakė R. Juška, pasak kurio,
akcininkai nedetalizavo priežasčių, dėl kurių derybos buvo
nutrauktos.
„Verslo žinių“ šaltinių duomenimis, susitarimo nepavyko
pasiekti, nes „China Merchants Group“ norėjo įsigyti kontrolinį
įmonės akcijų paketą, o „Terminai Investment Limited“
nenorėjo atsisakyti bendrovės kontrolės.
Tačiau MSC Klaipėdos įmonę vis dar laiko
strategiškai svarbiu terminalu Baltijos jūros regione ir neatsisako
planų čia reguliariai siųsti vandenynų laivų, „Verslo
žinioms“ sako „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius
Rimantas Juška.
Konkretus laikas, kada į 77 mln. eurų kainavusį
bendrovės konteinerių skirstymo centrą tokie laivai ims plaukti
reguliariai ir kada čia prasidės konteinerių skirstymas į
mažesnius fiderinius laivus, išvežiojančius krovinius į kitus
Baltijos jūros regiono uostus, vis dar neįvardijamas.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, kuri statant
„Klaipėdos Smeltės“ paskirstymo centrą į naujų krantinių
statybą investavo per 20 mln. eurų, generalinis direktorius Arvydas
Vaitkus dienraštį informavo, kad šį mėnesį lankantis MSC ir su
„Klaipėdos Smeltės“ akcininkais ir MSC vadovais aptariant
terminalo ateities planus, sulaukė patikinimo, kad didesnis
konteinerių srauto augimas numatomas antroje šių metų pusėje.