„Uber“ kaltina Indijos taksi firmą „Ola“, kad ši, sukūrusi 90 tūkstančių netikrų paskyrų, „varo „Uber“ vairuotojus iš proto“.
Iš netikrų paskyrų žmonės įvairiais adresais kviečia „Uber“ automobilius, o jiems beveik pasiekus tikslą – atšaukia užsakymą. Vairuotojai, veltui važiavę, lieka be darbo ir turi ieškoti kitų užsakymų, kurie taip pat gali būti melagingi.
„Uber“ padavė Indijos taksi firmą į teismą reikalaudama nustoti kenkti jų verslui bei sumokėti 7,4 milijono dolerių kompensaciją už patirtą žalą.
„Ola“ jiems mestus kaltinimus neigia. „Tikriausiai „Uber“ taip bando nukreipti dėmesį ir pasiteisinti dėl to, kad jiems Indijos rinkoje sekasi ne itin gerai“, – teigiama „Ola“ išplatintame pranešime.
„Uber“ ir taksi vairuotojų Indijoje ginčas dar aštresnis tapo po to, kai „Uber“ į savo verslą Indijoje per devynis mėnesius investavo milijardą dolerių.
„Ola“, valdoma Japonijos įmonės, priklauso taksi bendrovių aljansui, susivienijusiam tam, kad padarytų „Uber“ vairuotojų gyvenimą kuo sudėtingesnį. Aljansui taip pat priklauso San Fransisko, Pietryčių Azijos ir Kinijos taksi bendrovės.
Parengė Gintarė Valentinaitienė