Ši vizualizacija bus aktuali skirtingoms suinteresuotoms šalims – sklypų savininkams, kurių teritoriją ar jos dalį kirs projektuojamas kelias, savivaldybėms, būsimiems rangovams, netgi projektuotojams, tikslinantiems projektą.
Pasak vizualizacijos parengimo koordinatoriaus, UAB „Retrogarsas“ direktoriaus Romo Skersio, ji yra absoliučiai unikali ir kol kas neturi jokių analogų visame pasaulyje.
„Vykdydami šį projektą susidūrėme su unikalia ir gana sunkia užduotim – prisilaikant preciziško GPS koordinačių tikslumo 200 km atkarpoje užfiksuoti dabartinę būsimo kelio erdvę ir joje atvaizduoti žemėlapiuose esantį brėžinį.
Tai padaryti nenaudojant karinėje pramonėje naudojamų skraidymo prietaisų buvo gana sudėtinga, nes Lietuvoje nėra tokio skraidymo aparato, kuris galėtų praskristi tiksliu maršrutu. Su kūrybine grupe suradome sprendimą galintį susidoroti su iššūkiu – padaryti tai, ko dar niekas nedarė“, – sakė R. Skersis.
Projektuojamo „Rail Baltica“ kelio maršrute buvo sužymėtos tikslios fotografavimo koordinatės ir jose nufotografuotas sferinis vaizdas. Vėliau visa seka šių fotografijų buvo sujungta ir taip sukurtas skrydžio įspūdis. Programiniu požiūriu vizualizacijos kodas yra absoliučiai unikalus ir specialiai kurtas šiai vizualizacijai.
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ „Rail Baltica“ projekto direkcija šia vizualizacija dalinsis su miestų ir rajonų savivaldybėmis, interneto žiniasklaidos svetainėmis ir taip sieks maksimalaus skaidrumo visuomenei pristatant šį visam šiauriniam Europos regionui svarbų projektą. Detalesnio kelio projektavimo metu pagal suinteresuotų grupių poreikius planuojama šią vizualizaciją pildyti išsamesne informacija – planuojamas įrengti triukšmą slopinančias sienutes, tiltus, sankasas, pervažas.