Dėl palankios rinkos situacijos ir didėjančio „Apple“
produkcijos patrauklumo „AVAD Baltic“ veikla pernai buvo labai
sėkminga. Tokiam proveržiui padėjo ir tai, kad kovo mėnesį įmonė
tapo autorizuotu „iPhone“ platintoju Lietuvoje, Latvijoje bei
Estijoje – iki 2015 metų kovo „AVAD Baltic“ atstovavo visiems
„Apple“ produktams, išskyrus išmaniuosius telefonus. Kita vertus,
net ir eliminavus „iPhone“ veiksnį, metai įmonei būtų labai
sėkmingi, o augimas būtų dviženklis.
Informacinių technologijų, verslo sprendimų, namų elektronikos,
programinės įrangos, buitinės ir kitos technikos platinimu
užsiimanti „ACC Distribution“ ir jai priklausančios įmonės pernai
augo 10,48 proc. ir viršijo 202 mln. eurų pardavimo apimtis.
Didžiausią įtaką bendros metinės „ACC Distribution“ apyvartos
šuoliui turėjo net 70 proc. augimą pasiekę stambiosios buitinės
technikos pardavimai. Tuo tarpu sustiprinti „ACC Distribution“
poziciją smulkios buitinės technikos rinkoje bei virtuvės baldų
segmente padėjo į asortimentą įtraukti net 40 naujų prekinių
ženklų, tarp kurių buvo ir „Caso“, „Hitachi“ bei „Dirt Devil“, su
kuriais pasirašytos išskirtinės partnerystės sutartys dėl
produkcijos platinimo Baltijos šalyse.
2015 metais išplėtus įmonių duomenų saugumo ir tinklo
kompetencijas bei augant virtualizacijos ir duomenų centrų
infrastruktūroms, „ACC Distribution“ pardavimai verslas verslui
(B2B) segmente augo 20 proc.
Įmonės pardavimai taip pat sėkmingai augo TV ir
telekomunikacijų rinkos segmentuose. TV sektoriuje augimas siekė 40
proc., o labiausiai prie to prisidėjo įgytos išskirtinės teisės
platinti Japonijos įmonės „Sharp“ produkciją Baltijos regione. Tuo
tarpu telekomunikacijų segmente 2015 metais reikšmingai išaugo
išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimai, kurių
augimas siekė net 113 proc.
IT aksesuarus ir energiją taupančias lempas kurianti ir su savo
prekės ženklu parduodanti „ACME Europe“ pernai apyvartą didino
10,49 proc., iki 10,49 mln. eurų. Metai išsiskyrė visiškai nauja
patirtimi – bendrovė savo produkciją pradėjo platinti Afrikoje (kol
kas – PAR, Maroke, Kenijoje), ypač sėkmingi pardavimai buvo Vidurio
Europos šalyse (Vengrijoje ir Vokietijoje).
„Matome, kad pasirinktas plėtros vektorius šiuo metu
pasiteisina ir praėjusių metų rezultatai tai atspindi, todėl
radikalių strategijos pokyčių neplanuojame. 330 mln. eurų buvo
didžiausių Lietuvos įmonių dešimtuko riba 2014 metais. Mes ją
peržengėme ir nors nežinome, ar 2015 metais to pakako pakliūti į
TOP10, nuoširdžiai džiaugiamės, tegu tai nuskambės ir kiek
vaikiškai. Džiaugiamės ir tuo, kad pernai pirmą kartą istorijoje
peržengėme milijardo litų slenkstį, kuris apskritai, atrodytų,
neaktualus įvedus eurą. Tačiau mes didžiuojamės ir šiuo pasiekimu,
nes peržengti ribas yra ACME genuose nuo pat pirmosios bendrovės
įkūrimo“, – sakė „ACME Grupės“ direktorius Tomas Palšis.
„ACME Grupę“ šiuo metu sudaro 4 pagal veikimo kryptis
sugrupuotos bendrovių grupės, kurias sudaro daugiau nei 30 įmonių
Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Baltarusijoje, Rusijoje, Gruzijoje,
Armėnijoje, Azerbaidžane ir Kazachstane.