„Derybos vyksta su žemų sąnaudų bendrove“, – sakė G.Almantas, tačiau bendrovės pavadinimo neatskleidė.
Pasak jo, jei pavyks greitai susitarti, Atėnai tiesiogiai iš Vilniaus galėtų būti pasiekiami jau nuo šių metų vasaros sezono – balandžio.
„Kol kas neaišku, kaip dažnai bus skraidoma. Tačiau potencialas yra. Pagal keleivių skaičių, su persėdimu iš Vilniaus skrendančių į Atėnus, aišku, kad toks skrydis būtų pelningas.
Tiesa, oro bendrovės jau suplanavusios daugumą vasaros maršrutų, tad, ar spėsime iki balandžio, priklausys ir nuo to, ar įmonė turės pajėgumų“, – įsitikinęs G.Almantas.
Žiniasklaidoje buvo pasirodžiusi informacija, kad skraidyti į Vilnių norėtų „Olympic Air“ – Graikijos oro bendrovės „Aegean Airlines“ valdoma įmonė.
„Nežinau, iš kur tokia informacija“, – sakė LTOU vadovas. Jis neatskleidė, ar mažų sąnaudų skrydžių įmonė, su kuria deramasi, jau skraido į Lietuvą.
Šalies oro uostuose jau ne vienus metus leidžiasi mažų sąnaudų kompanijų „Ryanair“ ir „Wizz Air“ orlaiviai. „Ryanair“ į įvairius Europos miestus skraidina ir iš Atėnų.
Kokios kitos kryptys, dėl kurių derasi LTOU?
„Vyksta daug derybų, tačiau dėl Atėnų jos arčiausiai finišo. Daug kalbamės ir dėl krypčių į Rytus – Gruziją, Kazachstaną. Tai jau „subrendusios“ kryptys, tačiau reikia rasti, kas norėtų jomis skraidinti“, – sakė G.Almantas.