Tai pilotinis projektas greta įmonės teikiamų užsakymų valdymo paslaugų taksi vairuotojams, siekiant išspręsti keleivių vežimo problemą šventiniu laikotarpiu, kurią kasmet nulemia sparčiai išauganti paklausa ir ribotos pasiūlos galimybės“, – skelbiama pranešime.
„Ši nauja mūsų veikla nėra precedentas Lietuvoje, todėl įstatyminė bazė jau rengiama. Kadangi valdžios atstovai taip pat ne kartą pasisakė, jog nemato reikšmingų teisinių kliūčių pavėžėjimo veiklai, informavę juos apie savo ketinimus, nusprendėme pristatyti pilotinį projektą“ – sako įmonės vadovas Andrius Norkaitis. „eTAKSI“ veiks kaip iškvietimų valdymo operatorius, sudarydama galimybes prisijungti prie „eTAKSI“ vairuotojo paslaugų užsakymų valdymo sistemos pageidaujantiems asmenims, atitinkantiems tam tikrus reikalavimus.
„eTAKSI“ sistemoje pavėžėjai galės registruotis ne mažesnę nei 3 metų patirtį turintys vairuotojai, kuriems nuosavybės teise priklauso ar pagal nuomos sutartį turi teisę valdyti ne senesnį nei 12 metų geros būklės automobilį.
Jie taip pat turės pateikti dokumentus patvirtinančius, jog nebuvo teisti, grubiai nepažeidė kelių eismo taisyklių. Pavėžėjimo paslaugas vairuotojai galės teikti tik įregistravę individualią veiklą ir sudarę sutartį su šią veiklą administruosiančia įmone.
„Tai itin puiki galimybė įgyti papildomų pajamų šventiniu laikotarpiu, o mūsų veiklos modelis ir išmanioji užsakymų valdymo sistema užtikrins, didžiausią galimą užsakymų srautą vairuotojui, didžiausią veiklos efektyvumą ir didžiausias pajamas“ – tikina A. Norkaitis.
Pavėžėjai už priimtą užsakymą „eTAKSI“ mokės fiksuotą 58 euro centų mokestį, t.y. apie 10 proc. vidutinės taksi kelionės kainos Vilniuje. „eTAKSI“ nuo šios sumos taip pat sumokės PVM, todėl vairuotojui tuo rūpintis papildomai nereikės.
Tai, jog „eTAKSI“ yra didžiausią el. iškvietimų kiekį Lietuvoje apdorojanti sistema, kuria naudojasi daugiau nei 150 tūkst. vartotojų, užtikrina maksimalų galimą užsakymų srautą šiai dienai. Automatizuotas užsakymų skirstymas arčiausiai kliento esantiems vairuotojams užtikrina mažiausią nuvažiuotą atstumą be keleivio, o keleiviams – trumpiausią automobilio atvykimo laiką.
Artimiausiu metu „eTAKSI“ programėlės lange tarp vežėjų matys dar dvi grupes – „eDrivers X“ (ne senesni nei 5 metų automobiliai) ir „eDrivers Pop“ (6-12 metų automobiliai), kurias vartotojui pažymėjus apie jo iškvietimą bus informuojami ir pavėžėjai.
Vežimo paslaugą jam suteiks arčiausiai kliento buvimo vietos esantys vairuotojai, o paslaugos kaina bus apskaičiuojama naudojant GPS ir „eTAKSI“ sistemą. Vežimo paslaugos užsakovai, kaip ir iki šiol, galės mobiliuosiuose įrenginiuose stebėti atvykstantį paslaugų teikėją, o už paslaugas atsiskaityti jiems jau įprastu būdu – grynaisiais pinigais ar kortele, jei kvies automobilį, kuriame veiks kortelių aptarnavimo terminalas.
Apie savo kelionės maršrutą bei kitas detales, o taip pat mokėtiną kainą už paslaugas, vartotojai pasinaudoję pavėžėjų paslaugomis bus informuojami trumpąja žinute kelionės pabaigoje.
Vienos dienos pradėti šią veiklą turėtų pakakti tiems vairuotojams, kurie jau registravosi analogiškai veiklai anksčiau. Kitiems sutvarkyti formalumus prireiks kelių dienų.
„Žvelgiant iš vartotojo perspektyvos, manau, kad šiandien tai geriausias sprendimas rinkoje – mažiausi pavežimo paslaugos mokesčiai bei išbandyta ir puikiai žinoma vežėjų iškvietimo platforma“ – sako „eTAKSI“ vadovas.
Preliminarią kelionės kainą keleiviai žinos dar prieš kviesdami vežėją, o galutinė suma bus apskaičiuojama pagal GPS rodmenis už nuvažiuotus kilometrus bei kelionės trukmę, taip pat priskaičiuojant įsėdimo mokestį. 1 km kaina – 35 ct pasirinkusiems „eDrivers Pop“ ir 55 ct pasirinkusiems „eDrivers X“ grupes, taip pat 79 ct įsėdimo mokestis ir 9 ct už kelionės minutę.