„Žiūrint iš rinkos perspektyvos, t. y. kiek žmonių gyvena
Lietuvoje, pakaktų vieno oro uosto. Vis dėlto Lietuvos teritorija
didelė, todėl turėti tris oro uostus gerai – žmonės gali
pasirinkti, į kurį važiuoti. Bet tai prabanga, už kurią patys
turime mokėti. Šias infrastruktūras reikia išlaikyti, į oro
uostus būtina investuoti – tai brangu. Latviai turi vieną
pagrindinį oro uostą. Latvijos rinka, geografija panaši, panašus
gyventojų skaičius, bet jiems pakanka vieno“, – interviu laidai
„Ryto garsai“ teigė G.Almantas.
Pasak jo, trijų oro uostų išlaikymas finansiniu požiūriu
sudėtingas: „Jei oro uostas turi mažiau nei 1,5 mln. keleivių
per metus, jis finansiškai nuostolingas. Lietuvoje yra du oro uostai,
dėl kurių egzistavimo ir veiklos reikia galvoti. Bendroje sistemoje
ir tokia sistema gali veikti. Jeigu turime tris oro uostus,
priklausančius vienai sistemai, galime sau leisti ją turėti. Jei
sistemos nebūtų, kaip buvo prieš tai, tiek Kauno, tiek Palangos oro
uostams būtų labai sudėtinga išgyventi“.