„eTaksi“ paslauga, leidžianti užsakyti taksi internetu ar žinutėmis, penktadienį klientams išsiuntinėjo naują pažadą: jeigu savaitgalį nepavyks išsikviesti taksi per šią programą, jiems priklausys penkių eurų nuolaidos kuponas.
Reklamines žinutes penktadienį išplatino ir kai kurios kitos taksi firmos.
Programėlės „Taxify“ vartotojai taip pat sulaukė vilionių.
„Vilniečiams šį savaitgalį vaikščioti pėsčiomis neapsimoka. Mūsų draugai „Taxify“ kviečia pasinaudoti nemokama (iki 7€) pirmąja taksi kelione, programėlėje įvedus promo kodą „kasvyksta“. Dalinkitės šia žinia ir išbandykite patogią naujovę iki gruodžio 1-osios!“ – rašoma žinutėje, kurią gavo šia paslauga besinaudojantys vilniečiai.
„Mes garantuojame prieinamumą“, – žada kitos taksi bendrovės.
Taksi paslaugų teikėjų asociacijos vadovas Ričardas Kriukovas ketvirtadienį atskleidė, kad Vilniuje per metus padaugėjo taksi automobilių, tačiau sumažėjo užsakymų. Todėl konkurencija rinkoje stiprėja.
Jis neslėpė, kad visiškai nauja paslauga, kai klientus gali vežti netoliese esantys vairuotojai, įneš didelės konkurencijos.
Pasak Lietuvos laisvosios rinkos instituto jaunesniojo eksperto Dominyko Šumskio, natūralu, kad į „Uber“ atėjimą pirmiausia sureagavo tos taksi bendrovės, kurios veikia panašiu principu – per inovatyvias programėles.
„Jie reaguoja į situaciją rinkoje operatyviai. Natūralu, kad auganti konkurencija verčia spaustis, kiti irgi turės kažkaip reaguoti“, – lrytas.lt sakė D.Šumskis.
Į naujo žaidėjo atėjimą turėtų sureaguoti ir pigiausiai paslaugas teikiančios taksi bendrovės, kurių automobilius galima išsikviesti įprastu būdu. „Taksi rinka nėra labai išsidalinusi klientus. Tad konkurencija dėl klientų augs visiems. Tik klausimas, kaip reaguos tos taksi firmos“, – svarstė instituto ekspertas.
Jo nuomone, per tam tikrą laikotarpį turėtų šiek tiek sumažėti ir paslaugų kainos.