Net 500 stendų vienu metu pasipuošė plakatais, kuriuose jauna seksuali mergina savo ilgas ir dailias, raštuotomis pėdkelnėmis papuoštas kojas demonstruoja atsirėmusi į mylimojo antkapį. Reklamos autoriai teigia, jog taip norėjo parodyti, kad mirtis mylimuosius gali išskirti visiškai nelauktai, tad moteris turi būti visada puošni.
Antra pagal produkcijos gamybos apimtis šalyje pėdkelnių ir kojinių firma „Adrian“ dar prieš penketą metų buvo mažai žinoma, tačiau jai išgarsėti padėjo būtent skandalingos reklaminės kampanijos. Jų centre buvo atsidūrusi pėdkelnes mūvinti stora moteris, mergina neįgaliojo vežimėlyje, moteris po vėžio operacijos nupjauta krūtimi, aktorė alkoholikė ir net gėjus.
Tokius plakatus visada lydi reklaminis šūkis – „Adrianas“ myli visas moteris“. Įdomiausia tai, kad reklaminių akcijų autorė yra pati firmos savininkė Malgorzata Rosolowska-Pomorska. Ši verslininkė yra laikoma labai talentinga, nes firmą „Adrian“ įkūrė studentaudama, ir pėdkelnes siuvo bendrabutyje iš pradžių viena pati, o vėliau įdarbino kambario drauges.
Per keliolika metų firma išsivystė į solidžią įmonę, kurioje dirba 200 žmonių, o produkcija prekiaujama keliolikoje šalių. Firmos savininkė teigia, jog pastarąją reklamą sugalvojo ne norėdama šokiruoti tautiečius, bet siekdama parodyti, kad kiekvienoje situacijoje moterys turi būti gražios.
Nors kai kurie reklamos ekspertai tokią „Adrian“ akciją įvertino neigiamai, kaip per daug agresyvią katalikiškai visuomenei, firma pranešė reklamos nutraukti neketinanti.
Dalis komentatorių neslepia pasipiktinimo ne tik sprendimu piktnaudžiauti seksualumu kapinėse, bet ir tai, jog reklamoje yra cituojama garsaus eilėraščio ištrauka: „Skubėkime mylėti, žmonės taip greitai išeina“. Reklamos akciją kritikuojantys internautai primena, jog eilėraštį parašė poetas kunigas Janas Twardowskis, garsėjęs kuklumu ir vienuolišku gyvenimo būdu, o ne nuogo kūno aukštinimu.