„Įkūrę e. parduotuvę norime pasiekti gerokai didesnę Lietuvos ir užsienio pirkėjų auditoriją negu iki šiol. Virtualioje erdvėje siūlysime tokios pat kokybės, tačiau standartizuotų dydžių gaminius, ateityje suteikdami pirkėjams galimybę koreguoti standartinius matmenis,“ – aiškino „Vilkmos“ generalinė direktorė Giedrė Plačiakytė.
„Vilkma“ marškinius Ukmergėje siuva jau beveik 50 metų, tačiau pastaruosius du dešimtmečius įmonė beveik 100 proc. gaminių eksportuodavo. Kasmet tai sudarydavo apie 600 tūkst. siuvinių. „Vilkmoje“ marškinius siuvasi garsiausi pasaulio prekių ženklai – „Eton“, „Stenstrom“, „Faconnable“ ir „Burberry“.
Pasak G.Plačiakytės, bendrovė palaipsniui įgyvendina planą sugrįžti į Lietuvos rinką. Prieš metus įmonė sostinėje įkūrė „Vilkma Bespoke“ – gerų marškinių klubą, kur klientams vyrams siūlomi marškiniai pagal individualius matmenis iš aukščiausios klasės audinių, profesionalaus gamintojo rekomendacijos.
Klasikiniai ir madingi „Twill“, „Oxford“, „Poplin“ bei daugelis kitų audinių tipų rekomenduojami pagal kiekvieno poreikius, dėvėjimo įpročius ir rengimosi stilių. Teikiant „bespoke“ marškinių siuvimo paslaugą viskas daroma rankomis, kiekviena detalė gaminama ir pritaikoma individualiai, atsižvelgiama į bet kokį kliento pageidavimą. Darbas pradedamas tik gavus užsakymą.
E. parduotuvė – dar vienas žingsnis, kuris turėtų grąžinti „Vilkmos“ prekės ženklo žinomumą šalyje bei kaimyninėse valstybėse.