Bendrovės atstovai praneša, kad šis puslapis yra apgavystė.
Reaguojant į situaciją, šiandien minėta paskyra buvo užblokuota. Bendrovė „Lidl Lietuva“ ėmėsi veiksmų, kad užkirstų kelią analogiškiems atvejams ateityje.
„Informuojame, kad „Lidl Lietuva“ kol kas neturi oficialaus puslapio „Facebook“ ir artimiausiu metu aktyvios veiklos socialiniuose tinkluose neplanuoja, – teigė „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir viešųjų ryšių departamento vadovė Agnė Gaižauskienė. – Džiaugiamės, kad virtualiojoje erdvėje „Lidl“ sulaukia didelio dėmesio, tačiau dedame pastangas, kad žmonės nebūtų apgaudinėjami.“
Atstovės teigimu, įsiklausymas į vartotojų pageidavimus ir tiesioginio ryšio palaikymas bendrovei yra išskirtinai svarbūs. Todėl sukūrus oficialų „Lidl Lietuva“ puslapį tinkle „Facebook“ naujiena bus paskelbta žiniasklaidoje ir įmonės svetainėje www.lidl.lt.
Konkreti „Lidl“ parduotuvių atidarymo Lietuvoje data nėra skelbiama. Šiuo metu tebevyksta kelių „Lidl“ parduotuvių įvairiuose Lietuvos miestuose statybos bei jų vadovų atranka.
Vėliau bus formuojami parduotuvių kolektyvai. Visi besidomintieji karjeros galimybėmis bendrovėje „Lidl Lietuva“ kviečiami lankytis svetainėje www.lidl.lt, kur nuolat atnaujinama informacija apie siūlomas darbo vietas.
„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje.
„Lidl“ valdo apie 10 000 parduotuvių tinklą ir per 140 prekių paskirstymo centrų 26 Europos šalyse.
„Schwarz“ įmonių grupės apyvarta 2014 finansiniais metais, palyginti su ankstesniais, išaugo 7 proc. ir siekė 79,4 mlrd. eurų. Darbuotojų skaičius, palyginti su praėjusiais, išaugo 15 000 ir šiuo metu siekia 350 tūkstančių.