Tą patį laikotarpį praėjusiais metais tokių keleivių skaičius siekė kiek daugiau nei 26 tūkst. Iš viso nuo Verslo klubo Vilniaus oro uoste įkūrimo 1997 metais, verslo klientų srautai išaugo beveik perpus.
Vilniaus oro uosto direktoriaus Artūro Stankevičiaus teigimu, verslo klientai yra labai svarbi viso keleivių srauto dalis, todėl siekiama pasiūlyti jų poreikius ir lūkesčius atitinkančias paslaugas.
„Šiuo tikslu praėjusiais metais Verslo klubas buvo atnaujintas, o oro uosto partneriu užtikrinant itin aukšto lygio aptarnavimą pasirinktas gerai žinomas ir prestižinį vardą užsitarnavęs prekės ženklas. Aukščiausia paslaugų kokybė išvykstantiems ir atvykstantiems keleiviams yra vienas prioritetinių oro uosto uždavinių, o augantys keleivių srautai – ženklas, kad dirbame tinkama linkme“, – pažymi A. Stankevičius.
Praėjusių metų spalį buvo atlikti Vilniaus oro uosto Verslo klubo atnaujinimo darbai, o jo valdymas patikėtas prabangos prekės ženklui „IDW Esperanza Resort“, kuris Lietuvoje valdo ir penkių plius žvaigždučių poilsio rezidenciją, esančią šalia Trakų. Pastaroji yra garsaus „Small Luxury Hotels of the World“ tinklo, vienijančio prabangiausius vienetinius viešbučius visame pasaulyje, narė.
„Džiaugiamės, kad verslo klubo idėja pasiteisino. Mums svarbu kokybiškai reprezentuoti Lietuvą pasauliniu mastu, todėl ir ateityje galvosime, kaip čia užsukantiems keleiviams pasiūlyti kuo geresnes sąlygas, kad laikas iki skrydžio būtų kuo malonesnis“, – sako „IDW Esperanza Resort“ direktorius Tomas Maknickas.
Vilniaus oro uosto trečiajame išvykimo terminalo aukšte įsikūręs Verslo klubas čia užsukusiems verslo keleiviams siūlo jaukią ir kondicionuojamą aplinką, kokybišką interneto ryšį, fakso paslaugas, naujausią Lietuvos ir užsienio spaudą, palydovinę televiziją, užkandžius, gaiviuosius ir stipriuosius gėrimus. Verslo keleivių salėje taip pat įrengtos kompiuterizuotos darbo vietos.