R.Gėgžnas vadovavo „Aviakompanijai Lietuva“, kuri žlugo dar 2005 metais. Taip pat ir oro bendrovei „Amber Air“, kuri nutraukė veiklą 2006-aisias, turėjusi vienintelį reguliarų reisą iš Palangos oro uosto į Hamburgą vieninteliu orlaiviu „Saab 340B“.
2010 metais R.Gėgžnas netikėtai tapo Valstybinės įmonės „Visagino energetikos remontas“ vadovu, bet ir šiai bendrovei nebuvo lemta išvengti žlugimo. Beje, ant „Visagino energetikos remonto“ 2010 metais buvo kritęs šešėlis dėl galimo pinigų plovimo.
Energetikos ministerija tais metais kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl galimų pažeidimų UAB „Visagino energetikos remontas“ (VER) . Rimtų abejonių dėl bendrovės atliktų veiksmų teisėtumo Energetikos ministerijai kilo pradėjus valstybei priklausančių VER akcijų perėmimo procesą.
Bendrovė likviduota palikusi nemenką skolą valstybei.
Naujasis Finansų viceministras yra dirbęs ir bendrovėje „Lithun“, bet ir ši praėjusiais metais bankrutavo. Pastaruoju metu R.Gėgžnas dirbo bendrovės „IREKO“ direktoriaus pavaduotoju.
Finansų ministerijoje R.Gėgžnas kuruos mokesčių politiką, mokesčių administravimą, audito ir apskaitos metodologiją, kitus verslo kontrolės klausimus taip pat rūpinsis bendradarbiavimu su LR Seimu svarstant finansų srities teisės aktus.