Atvykusius į katalogo pristatymą pasitiko mušamųjų grupės „Giunter Percussion“ pasirodymas „Skamba skamba puodai“. Muzikantai atliko specialiai „Ikea“ sukurtus kūrinius su keptuvėmis, peiliais, lentelėmis, tarkomis ir net šiukšliadėžėmis.
Pramogos parduotuvėje truks abi savaitgalio dienas, taip pat bus galima paragauti įvairių skandinaviškų skanėstų.
Keliasi į miestus
Naujajame kataloge daugiausia dėmesio skiriama virtuvei, sveikai gyvensenai, ekologijai ir mažų erdvių sprendimams.
Tiesa, jo gauti parduotuvėje kol kas nepavyks. Katalogas bus pradėtas platinti pirmadienį ir pirmiausia pasieks vilniečių bei kauniečių pašto dėžutes.
„Pastaruoju metu vis daugiau žmonių persikelia gyventi į miestus ir renkasi mažesnius būstus – prognozuojama, kad iki 2030 metų 6 iš 10 žmonių gyvens miestuose.
Nepaisant to, virtuvėje ir toliau vyksta daug svarbių kasdieninių procesų – čia žmonės ruošia maistą, valgo, bendrauja, užsiima mėgstama veikla. Tai – pagrindinis namų traukos centras.
Kad jis būtų jaukus, patogus ir funkcionalus, siūlome praktiškų dizaino patarimų ir idėjų“, – tvirtino „Ikea Lietuva“ parduotuvės vadovas Marius Martinaitis.
Penkios virtuvės
Naujus virtuvių sprendimus lankytojai gali apžiūrėti antrame parduotuvės aukšte. Čia vos įėjus įrengtos penkios skirtingoms gyvenimo situacijoms pritaikytos virtuvės.
Pirmoji sukurta šeimai su mažais vaikais. Ši atvira virtuvė suderinta su gyvenamąja erdve, o prie valgomojo stalo skirta vietos ir vaikų piešiniams bei nuotraukoms.
Antroji virtuvė pritaikyta vienam žmogui. Ji suderinta su poilsio bei miegamąja zona, skirta itin mažiems butams, kuriuose nėra atskirų kambarių.
Didžiausia, trečioji, virtuvė atspindi tvarias, ekologiškas idėjas. Joje didelę dalį erdvės užima produktų saugojimo sprendimai, o naujo dizaino spintelių durelės – iš natūralaus medžio.
Dar viena virtuvė pritaikyta taupiausiems gyventojams bei studentams, o penktoji itin šviesi ir elegantiška virtuvė skirta porai ar jau ūgtelėjusius vaikus auginančiai šeimai.
Naujovių yra ne tik virtuvės skyriuje – prekės su žymėmis „naujiena“ išsibarsčiusios po visą prekybos salę. Tačiau kardinalių pokyčių, kaip ir įprasta „Ikea“, nėra. Skandinaviško dizaino prekės išlaikė lakonišką, minimalistinį stilių bei suderinamumą tarpusavyje.