„Iki šiol okeaninių laivų aptarnavimo bei konteinerių paskirstymo į mažesnius laivus funkcija, vadinamasis „tranšipmentas“, tekdavo tradiciniams didiesiems Vakarų Europos uostams: Roterdamui, Antverpenui, Hamburgui ir kitiems. Nuo šiol Klaipėdos uostas pajėgus priimti ne tik fiderinius, bet ir okeaninius laivus-konteinervežius. Tai įrodo ir šiandienis laivo atplaukimas“, – sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Planuojama, kad neilgai trukus Klaipėdos uoste konteineriai bus pradėti skirstyti į mažesnius, fiderinius, laivus, išvežiojančius krovinius į kitus Baltijos jūros regiono uostus. Tuomet didiesiems laivams, gabenantiems konteinerius iš kitų žemynų į mūsų regioną, nereikės atlikti tarpinių perkrovimų tradiciniuose Vakarų Europos uostuose.
Sekmadienį į Klaipėdos uostą įplaukęs laivas prišvartuotas prie naujai įrengto ir ką tik oficialiai atidaryto LKAB „Klaipėdos Smeltė“ konteinerių paskirstymo centro krantinių.
„Rekordinio dydžio laivo „MSC ASYA“ atėjimas į uostą patvirtina, kad konteinerių paskirstymo centro projekto įgyvendinimas yra milžiniškas pasiekimas Klaipėdos uostui, nes jau pradedame skaičiuoti laivus, kurių ilgis viršija 300 metrų. „Klaipėdos Smeltė“ su turima technika ir darbuotojų kvalifikacija yra visiškai pasirengusi efektyviai iškrauti ar pakrauti konteinerius iš arba į okeaninio dydžio laivus“, – džiaugėsi LKAB „Klaipėdos Smeltė“ generalinis direktorius Rimantas Juška.