„Sprendimą vertinu vienareikšmiškai neigiamai. Susidariusį
informacijos vakuumą žmonės patys užpildo gandais, pamąstymais ir
dažniausiai tai būna neigiami dalykai. Jeigu nepasakai aiškios
informacijos, tai rodo pačios įmonės silpnumą ir blaškymąsi.
Galiausiai tai veda į dar blogesnę situaciją“, – sakė „INK
Agency“ partneris Kęstutis Gečas.
Ryšių su visuomene konsultantas Liutauras Ulevičius sakė kad
visišką bendrovės atsisakymą kalbėti gali lemti nesutarimai tarp
akcininkų arba jų nesusikalbėjimas su vadovais. „Viešųjų
ryšių partnerių“ generalinio direktoriaus Mindaugas Ardišausko
teigimu, gali būti, kad yra nesutarimų tarp akcininkų ir
vadovybės, kuriai taip pat galėjo būti šokas dėl sprendimo
uždaryti verslą.