10 netradicinių pavyzdžių, kaip bendrovės stebina savo klientus

2015 m. liepos 15 d. 14:29
lrytas.lt
Daugiau nuotraukų (1)
Jau ne tik Vakaruose, tačiau ir Lietuvoje auganti klientų aptarnavimo srities kultūra diktuoja naujas tendencijas. Vien tik malonaus bendravimo bei kokybiškų prekių ar paslaugų pasiūlos nepakanka, todėl įmonėms tenka nelengva užduotis sugalvoti netradicinių būdų kaip nustebinti savo klientus, kad jie būtų patenkinti. Nuo nuplauto automobilio iki skrydžio bilietų – pristatome dešimt originalių klientų aptarnavimo sprendimų Lietuvoje ir užsienyje.
1.“Maxima“: Kliento diena (Lietuva)
Kovo 19 dieną švenčiama Tarptautinė kliento diena. Šia proga prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojai nusprendė netikėtai nustebinti savo klientus nuplaunant jų automobilius, pastatytus stovėjimo aikštelėje. Sugrįžę iš prekybos centro, pirkėjai rado savo transporto priemones išblizgintas ir papuoštas balionais. Atrodytų nedidelė smulkmena, tačiau tai visų žmonių veiduose sukėlė nuostabą ir šypsenas.
2. „Pigu.lt“: Staigmena klientams (Lietuva)
Lietuvoje puikiai žinomas aktorius Giedrius Savickas išbandė save naujame amplua – padirbėjo kurjeriu. Kliento dienos proga, internetu prekes užsakę gyventojai sulaukė ir G. Savicko pasiūlymo kartu išbandyti prekę, pavyzdžiui, patikrinti, ar gerai šluosto rankšluostis arba kartu išsivirti arbatos. Žmonių reakcijos, sulaukus neįprasto kurjerio ir dar labiau netikėto jo pasiūlymo, buvo fiksuojamos slapta kamera. Klientai liko maloniai nustebinti ir prajuokinti šmaikštaus aktoriaus juokelių.
3. „SEB“: Kalėdos 2014 (Lietuva)
Artėjant šv. Kalėdoms viename iš SEB banko skyrių Vilniuje buvo surengta kalėdinė staigmena klientams. Eilių reguliavimo įrenginyje, kuriame paprastai pasirenkama reikalinga paslauga, buvo įdiegtas mygtukas „Kalėdų staigmena“. SEB banko darbuotojai nekantriai laukė pirmojo smalsuolio paspaudimo. Vienam iš klientų spustelėjus, eilės numerių švieslentėje atsirado užrašas „staigmena“, išsijungė šviesos, įsižiebė kalėdinės lemputės ir tarp žmonių įsimaišęs choras pradėjo dainuoti gerai žinomą Kalėdinę dainą, čia pat atskubėjo šokėjos ir atriedėjo vežimėlis su arbata ir vaišėmis, kurios buvo išdalintos į padalinį užsukusiems žmonėms. Klientai nustebę žvalgėsi į gyvą Kalėdų pasaką ir dalijosi šventine nuotaika.
4. „Bitė Lietuva“: Kliento dienos proga pildome svajones (Lietuva)
Vieną dieną „Bitės“ salonuose bei telefonu darbuotojai klausinėjo klientų, apie ką šie svajoja, ir Kliento dienos proga dešimt svajonių išpildė. Nieko neįtariantys „Bitės“ klientai buvo nustebinti staiga išsipildžiusiais didžiausiais jų norais – nuo kelionės į Paryžių, Vatikaną, šiltus kraštus iki poilsinio kruizo po Baltijos jūrą, naujos tatuiruotės ir netikėtos vakarienės su draugais. Ši diena paliko nepamirštamus įspūdžius dešimčiai „Bitės“ klientų visoje Lietuvoje.
5. „Coca-cola“: „Coca-cola“ kuria parką – išvyniok laimę (Lietuva)
„Coca-cola“ sukūrė kampaniją skirtą nušviesti pilkuosius miesto skverus ir taip pradžiuginti žmones. Šalia Vilniaus miesto savivaldybės buvo ištiestas didelis „Coca-cola“ buteliuko formos žalios vejos plotas, atėję žmonės galėjo džiaugtis žaliuojančia pievele, vaišintis į valias iš gėrimo automato, buvo surengtas piknikas, žolėje lakstė balti triušiai. Šiuo renginiu buvo pildomas vienas iš įmonės tikslų – paskatinti žmones dalintis laime.
6. „TD bank“: Kartais tiesiog norisi padėkoti (Kanada)
Vieną dieną „TD bank“ klientai buvo nustebinti itin maloniomis staigmenomis. Įprastus bankomatus pakeitė dovanų dalijimo mašinos. Kalbantis aparatas ne tik dėkojo savo klientams už lojalumą, bet ir apdovanojo specialiai jiems skirtomis dovanomis, vieni buvo nudžiuginti 50 dolerių banknotu, kitiems įteiktos gėlės, trečius sugraudino banko padovanotos kelionės.
7. „UPS“: Jūsų norai pristatyti – vairuotojas vienai dienai (JAV)
Berniuko, vardu Karsonas draugystė su pašto kurjeriu Erniu užsimezgė tuomet, kai mažylio šeima pradėjo užsisakyti pieną į namus. Keturmetis taip žavėjosi kaskart atvykstančiu paštininku ir jo darbu, kad didžiausia jo svajone tapo būti tokiu kaip ponas Ernis. Vieną dieną pašto siuntų įmonės „UPS“ darbuotojai nusprendė išpildyti mažylio svajonę, paversdami jį kurjeriu vienai dienai. Negana to, kad vaikui buvo pasiūta jo dydžio paštininko apranga, taip pat atgabentas ir specialus krovininis pašto siuntų automobilis. Mažasis Karsonas buvo be galo laimingas, galėdamas pristatyti siuntas kaimynams, išvežiojant jas po savo gyvenamąjį rajoną.
8. „Samsung“: Jautriausia metų staigmena (Turkija)
Kompanija „Samsung“ nusprendė įvykdyti išskirtinį siurprizą – klausos negalią turinčiam vaikinui, vardu Muharem, padovanoti dieną be jokių barjerų ir visiems jo likimo draugams sukurti specialų skambučių aptarnavimo centrą. Tai buvo diena, kuomet visi jo sutikti žmonės, kalbėjosi su Muharem gestų kalba. Visam pasiruošimui buvo skirtas mėnuo, kuomet grupė žmonių buvo apmokyta gestų kalbos ir parengtas ypatingos dienos scenarijus. Tą dieną vaikiną lydėjo jo sesuo ir kur jie bebūtų – parduotuvėje, gatvėje ar taksi automobilyje – visur buvo kalbama gestais. Galiausiai, reklaminiame stende kalbanti mergina pranešė džiugią žinią – nuo šiol Muharem bei kiti kurtieji galės nieko nelaukę patys kreiptis į „Samsung“ visais jam iškilusiais klausimais.
9. „McDonalds“: „McDrive“ staigmena (Vokietija)
Balandžio pirmosios dienos proga „McDonalds“ darbuotojai nusprendė nustebinti restorano lankytojus netikėtu elgesiu. Vieni užkandinės svečiai, privažiavę prie langelio atsiimti jų užsisakyto maisto, negalėjo patikėti matydami besibučiuojančią darbuotojų porą, kiti žavėjosi rokoko stiliumi pasipuošusia operos soliste. Visos šios Melagių dienos apgaulės klientams sukėlė juoką ir nuostabą.
10. „Make a wish“: Vaikas – šikšnosparnis (angl. The Batkid) (JAV)
„Make a wish“ nėra tradicinė bendrovė, kaip kitos šiame sąraše, tačiau jos siurprizas buvo toks puikus, kad negalėjome nepasidalinti. „Make a wish“ išpildė penkiamečio, sergančio leukemija svajonę. Berniukas iš visos širdies troško praleisti dieną su Žmogumi – šikšnosparniu (angl. Batman). Tai buvo išskirtinė diena, kuomet ne tik pats mažylis apsirengė Vaiko – šikšnosparnio (angl. Batkid) kostiumu, bet ir visas miestas pasiruošė šiam įvykiui.
Aktorius, vaidinęs numylėtąjį personažą, atvyko specialiu automobiliu ir juo vežiojosi mažąjį Milesą į visas gelbėjimo operacijas. Viskas vyko kaip tikrame filme – berniukui teko gelbėti miestą nuo įvairių pavojų, padėti jo gyventojams, susigrumti su blogiečiais. Šį įvykį transliavo televizija ir netgi buvo nufilmuotas filmas, pasirodysiantis kino teatruose.
Make A WishMcDonald'sSamsung
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.