Kita vertus, gautas leidimas dar negarantuoja, kad skrydžiai tikrai bus vykdomi, nes aviacijos specialistai abejoja dėl pakankamo keleivių srauto.
Oro tiltą tarp Odesos ir Vilniaus šią savaitę jau nutiesė kita oro bendrovė – „Ukraine International Airlines“ vykdys du skrydžius per savaitę.
Žemų kaštų bendrovė „AtlasJet Ukraine“ įsikūrusi Lvove, todėl tikėtina, kad ateityje gali būti pasiūlyti skrydžiai maršrutu Lvovas-Vilnius-Lvovas.
Tuo tarpu Vilniaus oro uoste yra ir netekčių. Rusijos bendrovė „Transaero“ mažiausiai iki kitų metų pavasario sustabdė skrydžius iš Lietuvos sostinės į Maskvos Domodedovo oro uostą. Šio bendrovės orlaiviai skraidė tris kartus per savaitę.
Vis tik susisiekimas su Rusijos sostine neturėtų labai pablogėti – nacionalinis šios šalies vežėjas „Aeroflot“ tarp Vilniaus ir Maskvos Šeremetjevo oro uosto vykdo 14 skrydžių per savaitę, o bendrovės „UTair Express“ lėktuvai kasdien skraido į Vnukovo oro uostą.