Jurgita Videikaitė, „Stilago“ procesų vadovė Baltijos šalims, lrytas.lt sakė, kad internetinės „Stilago“ parduotuvės vienu metu uždarytos visose 15-oje šalių, kuriose jos veikė.
„Priežasčių, kodėl taip nutiko, komentuoti kol kas negaliu. Toks buvo akcininkų sprendimas. Nutraukta prekės ženklo veikla, jo plėtra“, – sakė J.Videikaitė.
„Stilago.lt" tinklalapyje skelbiama informacija: “Gerbiami pirkėjai, apgailestaujame, tačiau nuo šiandien elektroninė parduotuvė uždaroma. Dėkojame, kad buvote kartu ir visos www.stilago.lt komandos vardu sakome Jums VISO GERO.“
Ten pat pirkėjai informuojami, jog prekių pristatymas nutraukiamas. Siuntos, kurios jau buvo išsiųstos, bus pristatytos įprasta tvarka. Tie klientai, kurie yra gavę prekes, tačiau pageidauja jas grąžinti, gali tai padaryti. Tačiau pasikeisti prekės į tokią pat, tik kitos spalvos ar dydžio, negalima.
Elektroninę drabužių ir aksesuarų parduotuvę www.stilago.lt valdo įmonė „Studio Moderna Fashion Group“. Beveik prieš metus jos akcininke tapo Vokietijos nuotolinės prekybos bendrovė „Klingel“. Tąsyk „Klingel" tapo pagrindine „Stilago“ akcininke.
„Klingel“ prekybos paštu rinkoje sukasi daugiau kaip šimtą metų. Vokietijoje, prekybos katalogų rinkoje, ji – antroji pagal dydį.
Prieš metus, įvykus šiam sandoriui, Giedrius Sakalauskas, „Stilago“ vadovas Šiaurės Europai, sakė: „Strateginė partnerystė su „Klingel“ mums suteikia dar solidesnį pagrindą įsitvirtinti tose rinkose, į kurias sėkmingai įėjome. Lietuvoje veikiame nuo 2011-ųjų, dar prieš dvejus metus pradėjome veiklą Latvijoje ir Estijoje.“
2014-aisiais „Stilago“ prekės ženklas Vidurio ir Rytų Europoje turėjo apie 4 mln. registruotų klientų.