Klaipėdos uosto direkcijos atstovė spaudai Dovilė Ringis
sakė, jog pirmajame kanalo gilinimo etape jis bus pagilintas puse
metro – nuo 14,5 iki 15 metrų. Darbai turėtų būti baigti šių
metų rudenį.
„Šie darbai – pirmas žingsnis Klaipėdos uoste pasiekti
17 metrų gylį. Šiame etape ketinama vidinį laivybos kanalą
pagilinti puse metro iki 15 metrų. Darbai bus atliekami nuo uosto
vartų iki dešimtos krantinės. Viešojo pirkimo procedūros dar
nėra baigtos, todėl negalime teigti, kad darbus atliks būtent
laimėjusi bendrovė“, – teigė D.Ringis.
Pirmąjį darbų etapą už 5,04 mln. eurų atliks „Strabag“,
kuri laimėjo skelbtą konkursą ir iškas apie 300 tūkst. kubinių
metrų grunto. Pasak D.Ringis, sutartį su rangovu ketinama
pasirašyti po dviejų savaičių.
Anot D.Ringis, kol kas neaišku, kiek bus skelbiama konkursų
kanalo gilinimui, tačiau 17 metrų gylį planuojama pasiekti iki 2021
metų – tuomet į Klaipėdos uostą galėtų įplaukti didžiausi
Baltijos jūroje plaukiojantys laivai.
Iki 2018 metų uostas ketina investuoti 332,7 mln. eurų į
krantinių prieigų gilinimą ir jų pritaikymą prie kanalo, kad
didieji laivai galėtų laisvai plaukioti ir švartuotis uoste.