Grynieji „Mattel“ pardavimai per tris mėnesius iki kovo, lyginant su praėjusių metų analogišku laikotarpiu, sumažėjo 2,5 proc., tuo tarpu pasauliniai „Barbie“ pardavimai per tą patį laikotarpį smuko 16 procentų.
Grynieji bendrovės nuostoliai padidėjo keturgubai – iki 58,2 mln. dolerių.
Garsiosios lėlės Barbės („Barbie“), pirmą kartą prekyboje pasirodžiusios daugiau nei prieš 50 metų, sunkiai atremia naujų žaislų konkurenciją. Elektroninių žaislų, planšečių ir populiarių filmų, tokių kaip „Disney“ animacinio filmo „Frozen“ („Ledo šalis“) reklaminės prekės, taip pat ir konkuruojančių bendrovių „Hasbro“ bei Danijos „Lego“ produkcijos augantis populiarumas lėmė sumažėjusius lėlės „Barbie“ pardavimus.
„Barbie“ pardavimai sudaro ketvirtadalį JAV grupės pardavimų.
Tikėdamasi atgaivinti lėlės populiarumą, „Mattel“ sausį atleido generalinį direktorių Bryaną Stocktoną, pakeisdama jį valdybos nariu Christopheriu A.Sinclairu.
„Jaučiame kiek pagyvėjusią tokių produktų linijų, kaip „Fisher Price“ ir lėlių Barbių, prekybą ir esame tikri, kad pokyčiai, kuriems ryžomės, žymiai pagerins rodiklius“, – sakė ketvirtadienį A.Sinclairas.
Bendrovės akcijos Niujorko akcijų biržoje ketvirtadienį pabrango 6,5 proc. po pranešimų apie bendrovės pardavimus, kurie pasirodė kiek geresni, nei prognozavo analitikai.