Anot Airijos oro linijų, bendrovės valdyba jau pritarė planams
vykdyti skrydžius per Atlantą, tačiau perspėjo, kad tam, jog šie
planai taptų realybe, gali prireikti iki penkerių metų.
„Tokiems planams realizuoti prireiks įsigyti tolimojo nuotolio
skrydžiams tinkamų orlaivių, o tam gali prireikti ketverių-penkerių
metų“, – sakė oro linijų atstovas BBC.
Pirmą kartą apie savo planus rengti skrydžius per Atlantą
„Ryanair“ paviešino 2008 metais. Oro linijos pranešė pradėjusios
derybas su lėktuvų gamintojais dėl tolimojo nuotolio lėktuvų
įsigijimo, tačiau detalesnės informacijos neatskleidė.
„Europos klientai nori pigiau keliauti į JAV, to paties nori ir
amerikiečiai, keliaujantys į Europą. Todėl tokias tendencijas
vertiname kaip loginį žingsnį Europos rinkoje“, – sakė oro linijų
atstovas.
Bendrovė tikisi pasiūlyti galimybę oro keliu sujungti 12-14
Europos miestų su tiek pat JAV miestų.
Šiuo metu transatlantinių maršrutų rinkoje tradiciškai
dominuoja tokios oro linijos, kaip „British Airways“ ir „American
Airlines“.
Osle įsikūrusi pigių skrydžių bendrovė „Norwegian Air Shuttle“
skrydžius į JAV atlieka nuo 2013 metų, tačiau neseniai ji pirmą
kartą per aštuonerius metus patyrė nuostolių. Anot bendrovės,
nuostolius lėmė išlaidos, susijusios su jos plėtra JAV rinkoje,
įskaitant ir ginčus su JAV priežiūros institucijomis.