Alytiškė Lina laiko ir katę, ir šunį, todėl nuolat dairosi, kur pigiau įsigyti šiems augintiniams tinkamo maisto. Šių metų pradžioje ji apsidžiaugė parduotuvėje „Švaros prekės“ radusi ėdalo su nemenka nuolaida.
„Nusipirkau iškart kelis pakelius. Atrodė, lyg ir nieko. Tik kai namuose apžiūrėjau, pamačiau, kad etiketė su kaina užlipdyta tiesiai ant užrašo su galiojimo terminu. Nuplėšiau ją ir žiūriu, kad data – praėjusiųjų metų“, – pasakojo moteris.
Tąsyk ji numojo ranka: maža ko pasitaiko, gal klaida kokia. Tačiau praėjusią savaitę vėl aptiko toje pačioje parduotuvėje nukainoto ėdalo, kurio galiojimas jau buvo pasibaigęs.
Stropi pirkėja nusiuntė internete rastu adresu pasipiktinimo laišką. Ir netgi sulaukė atsakymo – bendrovė jai padėkojo už pastabumą. Ar ištaisė savo klaidą? Toli gražu!
Antradienio rytą ji vėl užsuko į tą pačią parduotuvę: ėdalas vėl nukainotas, nes galiojimas pasibaigęs.
„Vieno prieš mėnesį baigėsi, kito – tik prieš keletą dienų. Bet kažkaip nelabai malonu, kai nuolat tave mausto. Kažin ar čia begali būti klaida – juk pranešiau, galėjo išimti iš lentynų“, – pasakojo Lina T.
Bendrovės „Paslaugų idėja“, kuriai priklauso parduotuvių „Švaros prekės" tinklas, vienas savininkų Tada Darulis portalui Lrytas.lt sakė, kad jų tinkle prekės su pasibaigusiu galiojimo terminu paprastai nepardavinėjamos.
„Bet jei pirkėja taip sakė, tai gal neišsigalvojo. Būtinai patikrinsime šią informaciją“, – žadėjo T.Darulis.