Prabangos prekės rusams tapo pernelyg prabangios

2015 m. kovo 10 d. 12:43
lrytas.lt
Porą dešimtmečių brangių laikrodžių ar drabužių gamintojai stengėsi kaip įmanydami įtikti rusams. Dabar šios šalies pirkėjai vis mažiau kreipia dėmesį į garsius prekės ženklus: net ir jiems šie gaminiai tapo per brangūs.
Daugiau nuotraukų (1)
Nuo šių metų pradžios šveicariškų „Hublot“ laikrodžių paklausa Rusijoje susitraukė net penktadaliu, nors šie gaminiai nepatenka į prekių, kurioms taikomos sankcijos, kategoriją. Tiesiog smukus Rusijos rubliui ir dar pabrangus Šveicarijos frankui rusai jų tiesiog nebeįperka.
Dar vienas laikrodžių gamintojas „Ulysse Nardit“ pranešė, kad smukus paklausai Rusijoje teko laikinai atleisti dalį darbuotojų, rašo rbc.ru.
Panašus likimas ištiko ir Prancūzijos moterų apatinių drabužių gamybos bendrovę „Maison LeJaby“, kuri Rusijoje parduodavo iki trečdalio savo produkcijos. Šį mėnesį jai teko atleisti 27 proc. darbuotojų.
Ne ką geresnę mato ir ateitį: antai Italijos madų namai „Roberto Cavalli“ spėja, kad Rusijoje jų apyvarta šįmet susitrauks bent 20 proc.
Sumenkusią Rusijos turtuolių perkamąją galią pajuto ir jų itin mėgstamo Prancūzijos kalnų kurorto Kurševelio verslininkai: vietos turizmo biuro duomenimis, klientų iš didžiausios pasaulio valstybės sumažėjo 20-30 proc.
„Anksčiau ne sykį tekdavo matyti, kaip turistai iš Rusijos užsisakinėja vyną, kurio butelis kainuoja 6 tūkstančius eurų. Dabar jie apsiriboja vynu už kelis šimtus eurų“, – pasakojo turizmo biuro atstovė.
Parengė Vakaris Deksnys

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.