Gėrimų gamintojas tokį sprendimą aiškina prastomis gyventojų pajamų prognozėmis, sudėtinga geopolitine situacija bei bendromis makroekonominėmis tendencijos.
„Šiandien sustabdėme dvi gamybos linijas. Gamybą iš Nižnij Novgorodo perkelsime kitur“, – sakė kompanijos atstovė Jevgenija Mogiliova, patvirtinusi, jog tos dvi linijos ir buvo visi pajėgumai Nižnij Novgorode.
2014-aisiais „Coca-Cola“ pardavimų apimčių augimas Rusijoje sulėtėjo iki 1 proc., kai prieš metus jie siekė 5 proc.
Kai apie gamyklos uždarymą paskelbė „Coca-cola“, kone tuo pačiu metu pasirodė žinių, jog birželį sulčių gamyklą Pamaskvio Ramenskojėje uždarys „PepsiCo“. Gamyklą „užkonservuos“, vadinasi, po kurio laiko čia vėl gali būti atnaujinta gamyba. Tiesa, čia gaminama produkcija gali keistis.
Uždariusi gamyklą minėtame mieste „PepsiCo“ gamybą perkels į Lipecką. Tokį sprendimą lėmė siekis optimizuoti gamybą.
2014-aisiais „PepsiCo“ pirmą kartą pranešė apie įplaukų Rusijos rinkoje sumažėjimą. To priežastis – rublio devalvacija. Grynasis pelnas praėjusiais metais susitraukė 10 proc. iki 4,4141 mlrd. JA dolerių, kai metais anksčiau jis siekė 4,908 mlrd. JAV dolerių.