Iš viso šiuo laikotarpiu aktyvių vartotojų skaičius pakilo iki 288 mln. ir, palyginti su 2013-aisiais, kilstelėjo 20 proc. Tiesa, palyginti su trečiuoju ketvirčiu, vartotojų augimas buvo itin silpnas: socialiniam tinklui pavyko pritraukti tik 4 mln. naujų vartotojų.
Generalinis „Twitter“ direktorius Dickas Costolo siekė sumažinti rinkų nerimą dėl vartotojų augimo sulėtėjimo, todėl, pristatydamas finansinę bendrovės ataskaitą teigė: „Pirmąjį ketvirtį registruojamas vartotojų augimo aktyvumas leidžia manyti, kad absoliutus naujų vartotojų skaičius, susidarysiantys pirmąjį ketvirtį, bus toks pats, kaip matėme per kelis pirmuosius 2014-ųjų mėnesius“.
„Twitter" taip pat nurodo, kad jos pajamos iš reklamos ketvirtąjį ketvirtį padidėjo 97 proc. bei pasiekė 432 mln. JAV dolerių, palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu.
Konferencijos metu D.Costolo užsiminė, kad „Twitter“ pasirašė susitarimą su „Google“, tačiau kol kas daugiau detalių nepateikė. Po pateiktos informacijos „Twitter“ akcijos jau pasibaigus prekybai pabrango 9 procentais.