Irena, praėjusį sekmadienį apsilankiusi „Eurokos" tinklo parduotuvėje Panevėžio prekybos centre RYO (anksčiau „Babilonas“), lentynoje išvydo „Recepty babuški Agafji“ baltą pirties muilą, kuriam taikyta nuolaida.
Ant jo pakuotės švietė lipdukas su Rusijos vėliava ir tekstu: „Vremia pokupat Rossijskoje“ (metas pirkti tai, kas rusiška, kas pagaminta Rusijoje – red. past.).
„Lentynoje tebuvo likusi paskutinė pakuotė. O kiek jų su tokiu lipduku jau išpirko?“ – piktinosi Irena.
Pirmadienį moteris pasidalijo tuo ką patyrusi su drauge. „Ir ši pasakė, kad kitoje „Eurokos“ parduotuvėje prieš porą savaičių matė tokį pat lipduką“, – sakė Irena.
Pirties muilas iš rusiškos kūno priežiūros linijos „Recepty babuški Agafji“, kaip ir kiti jos gaminiai su žolelėmis iš Sibiro platumų, Lietuvoje paklausūs. Anksčiau juos pirkdavo ir panevėžietė Irena.
Tačiau vos įkaito konfliktas Ukrainoje, lyg kas kirviu nukirto – moteris įdėmiai skaito etiketes ir pasirenka kitą, jei paaiškėja, kad tai rusiškas produktas.
„Eurokos" tinklo rinkodaros vadovė Agnė Litvinaitė sakė apie tokius lipdukus girdinti pirmą kartą.
„Tai tikrai nėra kaip nors susiję su raginimu pirkti rusiškas prekes. Abejoju, kad tai padaryta specialiai. Tie patys tiekėjai Rusijoje tiekia prekes ir mums, ir Rusijos pardavėjams“, – kaip prekės su tokiu lipduku galėjo atsidurti Lietuvos parduotuvėse, svarstė A.Litvinaitė.
Ji pasidžiaugė, kad pirkėjai neabejingi ir patikino išsiaiškinsianti, kas nutiko: „Esame Lietuvos tinklas ir siekiame, kad mūsų pirkėjai jaustųsi gerai“.
Pasak A.Litvinaitės, „Eurokos" tinkle rusiška kosmetika sudaro apie 5 proc. asortimento.
„Tai tradicinė kosmetika, kurią mūsų pirkėjai vartoja jau kelis dešimtmečius. Gal tai sentimentai. Be to, ši kosmetika – pigesnė“, – sakė A.Litvinaitė.