Po grožio procedūros Lietuvoje – pas teisininkus Danijoje

2015 m. sausio 28 d. 17:20
Aida Murauskaitė
Vizitą pas kosmetologę Danijos vartotoja prisiminė ilgai. Po procedūros save veidrodyje išvydusi moteris buvo priblokšta. Kai išvaizda nepagerėjo ir po savaitės, Danijos gyventoja puolė ieškoti pagalbos – iš pradžių kosmetologų, o paskui ir vartotojų teisių gynėjų, kad bent jau pinigus atgautų už nepavykusią procedūrą.
Daugiau nuotraukų (1)
Praėjusių metų pabaigoje Europos vartotojų centras Lietuvoje sulaukė laiško iš Danijos kolegų.
Šios šalies vartotoja skundėsi, kad jai lankantis Lietuvoje estetikos centro darbuotoja netinkamai parinko kosmetologinę procedūrą, o po jos vartotoja pasijuto prastai.
Vartotoja viešėdama Lietuvoje užsisakė fototerapinio lazerio procedūrą, tačiau kosmetologė vietoj užsakytos procedūros pasiūlė kitą, kuri, anot jos, bus veiksmingesnė norimam rezultatui pasiekti.
Iš Danijos atvykusi turistė procedūros metu juto skausmą, ypač aplink akis, tačiau moteris kliovėsi kosmetologės profesionalumu. Tiesa, po grožio procedūros klientė išvydo raukšlių, ypač paakių srityje, veidas buvo patinęs. Visa tai nedingo ir po savaitės, kai ji jau buvo parvykusi į savo šalį.
Moteris tuomet kreipėsi į Lietuvos estetikos centrą – nusiuntė jiems savo nuotraukų ir prašė patarti, ką daryti, kad išvaizda ir savijauta pagerėtų. Tačiau atsakymo iš Lietuvos Danijos gyventoja nesulaukė. Tad nepatenkintai klientei teko kreiptis į Danijos kosmetologus. Šie paaiškino, kad lietuvė kolegė parinko jos veido odai netinkamą procedūrą.
Su tokiomis išvadomis moteris nukeliavo į Europos vartotojų centrą Danijoje ir paprašė, kad jo darbuotojai padėtų susigrąžinti už procedūrą sumokėtus pinigus.
Europos vartotojų centras Lietuvoje, sulaukęs danų laiško, kreipėsi pagalbos į Vilniaus visuomenės sveikatos centrą (VVSC) – paprašė atlikti tyrimą, ar suteikta paslauga atitiko teisės aktuose nustatytus kokybės, saugos ir higienos reikalavimus.
VVSC, atlikęs tyrimą, be kitų pažeidimų, nustatė, kad vartotojai atlikta veido valymo procedūra su kosmetikos gaminiais, kuriuos naudojant būtina vengti kontakto su akimis, taip pat jos negalima naudoti, jeigu vartotojo oda jautri kuriai nors sudėtinei daliai.
Sveikatos specialistai priėjo prie išvados, kad danės skundas pagrįstas ir estetikos centras privalo grąžinti pinigus. Į Europos vartotojų centro reikalavimus grožio salonas jau reagavo atsakingiau ir pinigus Danijos gyventojai grąžino.
Kaip sakė Europos vartotojų centro biuro Lietuvoje teisininkė Rasa Kneižytė, skundo dėl netinkamų grožio procedūrų jie sulaukė pirmą kartą.
„Šią situaciją pavyko išspręsti su Vilniaus visuomenės sveikatos centro pagalba. Pirmiausia nukentėjusiam vartotojui reikia kreiptis į paslaugos teikėją ir mėginti su juo išspręsti problemą. Ir tik nepavykus susitarti reikėtų kreiptis pagalbos į kompetentingas institucijas“, – patarė teisininkė.
Bendrai ES valstybėse narėse, Islandijoje ir Norvegijoje gyvenantys vartotojai 2014 metais pateikė 58 skundus dėl Lietuvos pardavėjų ir paslaugų teikėjų. Tai sudarė 24 proc. visų Europos vartotojų centro Lietuvoje gautų skundų. Kituose buvo išdėstytos pretenzijos kitų šalių pardavėjams ir paslaugų teikėjams.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.