Lietuvos pašto vidaus komunikacijos vadovas Tadas Valančius Audronei pataria pamėginti siuntinius išsiųsti per kitą siuntų terminalą. Mat siuntos išsiuntimo lipdukas yra universalus ir tinka bet kuriam „LP Express 24“ siuntų savitarnos terminalui.
Todėl klientas, užsisakydamas siuntimo paslaugą iš „LP Express 24“ terminalo, gali pasirinkti jam patogiausią išsiuntimo vietą.
„Dėl šventinio laikotarpio siunčiamų ir gaunamų siuntų srautas išauga iki keleto kartų. Arčiausiai nuo greta Vilniaus centrinio pašto nutolę savitarnos terminalai, kuriuose klientas gali pasinaudoti reikiama paslauga: Sporto g. 16A; J.Jasinskio g. 16; A.Goštauto g. 13“, - kalbėjo T.Valančius.
Jis akcentavo, kad siuntos lipdukas galioja tris mėnesius.
Tiems klientams, kurie už nepavykusias išsiųsti siuntas norėtų susigrąžinti pinigus, reikia susisiekti su „LP Express“ klientų aptarnavimo skyriumi tel. 8 700 55 400 arba el. paštu info@lpexpress.lt ir susitarti dėl patirtos žalos atlyginimo.