Pavyzdžiui, Lietuvos pašto skyriuje, esančiame Jeruzalės g. 14, antradienį 9 val. ryte prie vienintelio klientų aptarnavimo langelio jau rikiavosi mažiausiai 30 žmonių eilė. Dauguma jų – pensinio amžiaus.
Tokioje eilėje, norint atsiimti tau skirtą korespondenciją, tektų laukti mažiausiai pusantros valandos.
Dirbančiam žmogui – per didelė prabanga darbo metu tuščiai leisti laiką pašte. Kokia išeitis?
Lietuvos pašto atstovė spaudai Aurelija Jonušaitė ragina nenukabinti nosies.
„Pastarosiomis savaitėmis kai kuriuose pašto skyriuose pensininkų tikrai gausu, nes jie ateina atsiimti „Sodros“ laiškų, pranešančių apie pensijų kompensavimą.
Tikimės, kad iki savaitės pabaigos eilės sumažės, nes jau nemažai tų laiškų yra įteikta.
Jeruzalės g. 14 esančiame skyriuje po pietų pradeda veikti 3 klientų aptarnavimo langeliai. Vienas iš jų skirtas ne „Sodros“ laiškams / siuntoms atsiimti.
Gyventojai, kurie nori atsiimti jiems atsiųstas siuntas (ne „Sodros“ laiškus) ar išsiųsti, aptarnaujami prie to langelio be eilės. Tokia pat tvarka galioja ir kituose pašto skyriuose, kur dideli senjorų srautai“, – sakė A.Jonušaitė.
Jeigu gyventojui nėra patogu atsiimti korespondenciją jam pagal gyvenamąją vietą priskirtame pašto skyriuje, galima ateiti į bet kurį paštą ir pateikti prašymą persiųsti jo siuntą į jam patogesnį, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos, pašto skyrių.
Vienkartinis siuntos persiuntimo mokestis yra 3 litai. Tokį prašymą galima parašyti ir, pavyzdžiui, vasarą išvykstant atostogauti į sodybą ar kitą miestą.
Į nurodytą paštą galime persiųsti ne tik korespondenciją, siuntinius, bet ir prenumeruojamus spaudos leidinius.