Tai reiškia, kad kompanija negali vykdyti savo finansinių įsipareigojimų. Oro bendrovės vadovybė jau paskelbė „apie laikinus sunkumus“. O bendrovė „UTair finance“ informavo neturinti resursų išpirkti emisijas.
Rusijos aviacijos asociacijos vadovas Viktoras Gorbačiovas leidiniui „Kommersant” teigė, kad tai dar nereiškia, jog problemos kils visai “UTair” grupei.
“Jeigu kompanija atliks restruktūrizaciją viduje, manau, kad jie išlįs. Tai labai didelė kompaniją ir šiandien jie turi didelį lėktuvų parką”, – sakė V.Gorbačiovas.
Šių metų liepą „UTair“ paskelbė mažinanti išlaidas, atleido 800 darbuotojų ir nutraukė 20 procentų skrydžių.
Keleivius iš Maskvos į Vilnių ir atgal skradina tai pačiai grupei priklausanti „Utair Express“. Šiandien taip pat numatytas aviakompanijos skrydis. Apie jokius skrydžių pasikeitimus nepranešama.
"Ši aviakompanija vykdo finansinius įsipareigojimus Vilniaus oro uostui", - lrytas.lt sakė uosto atstovas spaudai Marius Bružas. Pasak jo, yra daug saugiklių, kurie neleistų aviakompanijai naudotis oro uostu, jei turėtų finansinių bėdų.
Keleivius iš Maskvos į Vilnių ir atgal taip pat skraidina ir „Aeroflot“.