Trečiadienį oficialūs raštai dėl paaiškinimo išsiųsti į
Valstybinį turizmo departamentą, Įmonių bankroto valdymo
departamentą prie Ūkio ministerijos, Teisingumo ministeriją,
Lietuvos antstolių rūmus bei Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Klausiama tik vieno dalyko - kam ir kokiu pagrindu pervesti „Cherry
media LT“ sąskaitose šiuo metu užšaldytas lėšas: bankrutavusiai
„Fresh Travel“, tiesiai nukentėjusiems vartotojams ar antstoliams.
„Mes norime padėti nukentėjusiems žmonėms ir ieškome būdų, kaip
tai kuo greičiau padaryti. Esame labai keblioje padėtyje, nes
teisiškai mūsų išsaugotos lėšos turėtų būti pervestos kelionių
operatoriui“, - teigia „Cherry media LT“ generalinis direktorius
Vilius Juraitis, pridūręs, kad įmonės sąskaitose esančios
„Freshtravel“ lėšos yra saugios ir nebus niekur pervedamos
nesulaukus aukščiau išvardytų institucijų išvadų.
„Pagal galiojančius teisės aktus, pinigų grąžinimas tiesiogiai
vartotojams vėliau galėtų būti užginčytas bankroto
administratoriaus ir pripažintas negaliojančiu ir neteisėtu, o
„Cherry media LT“, bankroto administratoriaus reikalavimu, turėtų
dar kartą sumokėti tokią pačią sumą į „Fresh Travel“ sąskaitą“, -
padėtį aiškina advokatas Laimonas Markauskas.
Dar daugiau painiavos į situaciją įneša ir vieno fizinio asmens
siekis atgauti iš „Fresh Travel“ jam neva priklausančius pinigus -
„Cherry media LT“ yra gavusi antstolio nurodymą į šio asmens
sąskaitas pervesti 203 295 ir 66 234 litus.
„Situacija tikrai nevienareikšmiška, nes, „Fresh Travel“ iškėlus
bankroto bylą ir paskyrus bankroto administratorių, jis sieks
apginti visų kreditorių interesus. Administratorius sieks iš visų
buvusių kelionių organizatoriaus partnerių išsireikalauti visas
galimas gautinas sumas, iš kurių bus tenkinami bankrutuojančios
įmonės kreditorių reikalavimai. „Cherry media LT“ įšaldyta suma
teisiškai yra bendrovei „Fresh Travel“ mokėtinos lėšos, todėl
bankroto administratorius turėtų pagrindo jų reikalauti“, - sako
„Freshtravel“ bankroto administratorė Elida Mantulova.
Per „Cherry Media LT“ valdomus interneto portalus „beta.lt“ ir
„grupinis.lt“ keliones iš „Fresh Travel“ pirko 1326 - maždaug pusė
visų nukentėjusių asmenų, neišvykusių į keliones.