Kanuose rengiamas reklamos kūrėjų konkursas šiemet sulaukė 37 427 dalyvių. Jų darbus vertino 327 žiuri nariai iš 44 šalių, o kūrėjams išdalinti 1142 "liūtai". Geriausios reklamos sugulė į 2 valandų trukmės programą, kurioje pateikiami šiemet bronzos, sidabro, aukso ir „Grand Prix“ apdovanojimus pelnę darbai. Tarp daugelio prekių ženklų šiemet labiausiai išsiskyrė „Volvo“, „Honda“, „Coca-cola“, „Old Spice“, „DirectTV“ ir kitų puikiai žinomų kompanijų reklaminiai klipai.
„Kanuose, kaip ir kasmet, reklamų kūrėjams išdalinta labai daug „Liūtų“, bet mes rodome tik geriausius videodarbus, o kol žmonės renkasi į salę – ir geriausius spaudos maketus“, – sakė renginio organizatorius Algirdas Ramaška. – Šiemet taip pat tikimės didžiulio antplūdžio, tad bilietais, remdamiesi patirtimi, patariame pasirūpinti iš anksto.“