Dar bebūdama studentė ir dirbdama kitoje įmonėje, R. Rimkevičienė svajojo apie asmeninį verslą.
„Norėdama įgyvendinti savo idėją, visų pirma leidausi į paieškas, ką pradedančiam verslui galėtų pasiūlyti valstybė. Padedant Utenos kredito unijos, sukūriau verslo planą, ir man buvo suteikta paskola iš Verslumo skatinimo fondo (VSF). Žinoma, teko nepagailėti laiko, bet kai kažko kryptingai sieki, tam paaukotų valandų skaičius nebeturi didelės prasmės“, – įsitikinusi „Colorita“ vadovė.
Nelengva užduotis buvo ir sugalvoti įmonės pavadinimą. Nors dabar jis atrodo it savaime suprantamas – spalvos dizainerei labai patinka – tačiau specialiai sukant galvą, koks vardas būtų ne tik įsimintinas, bet ir atspindėtų verslą, iš pastangų dažniausiai likdavo šnipštas. Kol kilo mintis įmonės vardą susieti su asmeniniu, praėjo mažiausiai kelios savaitės. Tai dar kartą iliustruoja, kad verslo kūrimas atima laiko ir niekas neįvyksta savaime, be pastangų krislo.
Paklausta nuomonės apie verslu užsiimančius jaunus asmenis, įmonės vadovė nusiteikusi tik teigiamai: „Vyresni žmonės turi kur kas didesnį, ant pečių nešamą patirties ir atsargumo bagažą, o jaunimas, atvirkščiai – viską vertina šviesiau, jie turi polėkio imtis veiklos – kartais per daug visko neapgalvodami – ir tai pasiteisina. Tačiau pradėjus kažką daryti, labai svarbu iškelti konkretų tikslą ir kryptingai jo siekti“.
Šis tekstas dalyvauja konkurse „Jaunas verslas 2014“, balsuokite ir išrinkite labiausiai įkvepiančią verslo istoriją! Balsuoti galima čia